Iphone in recovery mode na ontvangen oproep discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn Iphone (oud model) is gisteren in recovery mode gegaan. Ik ontving een oproep, maar kon deze niet beantwoorden (geen effect op touch screen) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone in recovery mode na ontvangen oproep
Hallo,
Mijn Iphone (oud model) is gisteren in recovery mode gegaan. Ik ontving een oproep, maar kon deze niet beantwoorden (geen effect op touch screen) als de beltoon ophield is hij in recovery mode gegaan. Iemand een idee waar dit komt? groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt hem het beste herstellen. In iTunes op herstel drukken. Als hij klaar is kun je quickpwn gebruiken om hem te activeren.
|
|||
|
|||
heb 'm al proberen te herstellen, maar werkt niet, ben op zoek naar oplossing
|
|
||||
|
||||
Zet de iPhone in DFU mode en herstel. Dat lukt wel.
DFU staat uitgelegd in de iPhoneclub wiki. |
|
|||
|
|||
bedankt hij is aan het restoren
zal 'm dan straks ook nog moeten unlocken vrees ik... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
Gemiste Oproep/ Ontvangen Ongelezen SMS | scoop1 | Archief | 3 | 05-11-09 23:03 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 19:36 |
iphone recovery mode | boots | iPhone algemeen | 11 | 24-07-08 12:00 |
HELP!! iphone in recovery mode | marcovw1 | Archief | 2 | 17-05-08 09:53 |
|
|