SMS balloons discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Croiman heeft enige tijd geleden een bericht geplaatst ( Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door croiman als je wilt post ik ze hier, w8 effe hier zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
SMS balloons
Croiman heeft enige tijd geleden een bericht geplaatst (
Citaat:
Ik heb het onderwerp hierheen gehaald omdat ik op m'n 3G ook aan het rommelen ben met de achtergrondjes. Is er iemand die een combinatie kan maken voor me van de ballonnen (met glans zeg maar) en die 2 figuurtjes ? Dus bijvoorbeeld het 3e plaatje icm. het figuurtje uit het 1e plaatje en bijvoorbeeld het 12e plaatje icm. het figuurtje uit het 2e plaatje. En dan liefst ook in highlight-versie (dus met een fellere kleur, dus de donkerblauwe en/of de rode ballon) ? Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg misvormde achtergronden en met name problemen met de transparantheid. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een vriend van me heeft zojuist deze gemaakt, ze werken perfect :
Laatst gewijzigd door mvveelen; 23-04-09 om 15:18. |
|
||||
|
||||
Hoe krijg je die balloons op je iphone dan?
|
|
||||
|
||||
Via SSH. Met WinSCP (Windows) Cyberduck (Mac).
Er is genoeg over SSH te vinden op het forum. Kijk eens in de WIKI of gebruik de zoekfunctie.
|
|||
|
|||
mja, kzou ook wel graag die balloons op men Iphone krijgen,
maar door die info van SSH, heb ik nog altijd geen idee hoe het eigenlijk moet! , Mss iemand die stap voor stap kan uitleggen, indien iemand wil hé ? grtz |
|
||||
|
||||
Citaat:
Balloon_1.png en Balloon_2.png heten ze dacht ik. |
|
||||
|
||||
Citaat:
private/var/stash/Themes.xxxxxx/{nieuwe map}/Bundles/com.apple.MobileSMS Hier moeten beide png-bestanden in onder de naam balloon_1.png en balloon_2.png. Hier kan trouwens ook een png-bestand in onder de naam MessageEntryBG.png, wat de achtergrond is van je tekstinvoer En als je in private/var/stash/Themes.xxxxxx/{nieuwe map} een png-bstand onder de naam SMSBackground.png zet, verander je de achtergrond van de sms-app
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Thnxxx zitten er een aantal tussen die ik nog niet had en wel heel leuk vind
En nu gelijk over ga zetten op me iphone haha |
|
|||
|
|||
Heb je een jailbreak nodig om deze balloons in je iPhone te zetten?
|
|
||||
|
||||
Ja, daarvoor wel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Het is gelukt, heb ze nu allebei aan de goeie kant zeg maar! Is er iemand zo enorm creatief om met het poppetje (met het gele haar) nog andere kleurencombi's te maken? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door JacquelineS; 23-07-09 om 16:53. |
|
|||
|
|||
Weet iemand waar er nog meer sms balloons te dlen zijn ??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|