Sync Firefox Bookmarks met iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Is er al een methode om de bookmarks van Firefox met de iPhone te syncen? thnx...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sync Firefox Bookmarks met iPhone
Hoi,
Is er al een methode om de bookmarks van Firefox met de iPhone te syncen? thnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Titel aangepast
|
|||
|
|||
hmm, helemaal niks... dat valt me echt tegen...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar een beetje zoeken helpt. Is een klein beetje omslachtig maar je kan het volgende doen. Download Bookit (shareware) en daarmee kan je de bookmarks van verschillende browsers omzetten naar safari die je dan kan syncen met je iphone. |
|
||||
|
||||
Vreemd, als het je zo tegen valt had je toch even zelf moeite kunnen doen ? De handeling is nochtans kinderspel en met enkele muisklikken is het al gebeurt. Je hoeft zelfs geen extra programma's te installeren ervoor, makkelijker kan toch echt niet ?
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je kan er zelfs een script voor maken in applescript of automator.
|
|
|||
|
|||
Tip ;
gebruik nooit (vaste) bookmarks, maar gebruik Delicious. (Delicious) Maak een gratis account aan ; sync eventueel je huidige bookmarks (voor de laatste keer ;-)) met Delicious. Download op de iPhone vervolgens 1 van de aanwezige Delicious clients voor iPhone en gebruik vanaf nu altijd, overal, in alle browsers, op alle PC's **EN** je iPhone, Delicious.... Delicious !!
|
|||
|
|||
Thnx voor de tips. Ik ga bookit proberen. Delicious is ook een optie, maar ik heb het nog niet zo op mn gegevens in 'The Cloud' opslaan...
|
|
|||
|
|||
't zijn maar bookmarks...
|
|
||||
|
||||
Mjah... niet voor iedereen zijn bookmarks "maar bookmarks". Ik heb er bijvoorbeeld ook allemaal directie links in staan naar allerlei admin secties van servers en sites. Daar moet je dan weliswaar alsnog een wachtwoord opgeven, maar het zijn toch plekken waar verder niemand hoeft te komen voor mij. Weten -waar- een admin sectie op een site zit is bijvoorbeeld al een eerste stap voor een hacker. Die ga ik niet zomaar weggeven natuurlijk.
|
|||
|
|||
@InternetRebel : Daar heb je dan idd gelijk in...
Overigens kun je in Delicious ook bookmarks opslaan en niet publiek maken, maarja... ze blijven in "the cloud"... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? | IMECer | iTunes | 25 | 04-08-11 00:22 |
iTunes sync verandert volgorde bookmarks IE 8 | TB1975 | iTunes | 0 | 22-08-10 14:18 |
|
|