//

Nieuwe Iphone 3g

Nieuwe Iphone 3g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Binnenkort (komende week) ben ik in het bezit van een nieuwe Iphone, gehaald met een abonnement bij Tmobile . Het Tmobile-simkaartje zal ik pas ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-02-09, 17:57
Miguelb Miguelb is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 67
Standaard Nieuwe Iphone 3g

Hee,
Binnenkort (komende week) ben ik in het bezit van een nieuwe Iphone, gehaald met een abonnement bij Tmobile. Het Tmobile-simkaartje zal ik pas na drie maanden in mijn bezit hebben met onbeperkt internet ed.
Maar tot aan deze tijd dat ik me Tmobile-simkaartje kan gebruiken heb ik een ander abonnement lopen bij tele2.
Wat kan ik nu het beste doen? Ik heb me zo hier en daar wel al wat geïnformeerd over het jailbreaken en unlocken van de Iphone. Maar is het dan het verstandigst om de Iphone te jailbreaken/unlocken en vervolgens na drie maanden weer me telefoon origineel te maken of is een andere mogelijkheid het meest verstandig, en welke dan?
alvast bedankt voor de reacties
MVG,
Miguel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-09, 19:03
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Als ik jou was zou ik gewoon je iPhone jailbreaken en unlocken, veel handige functies tot je beschikking.
  #3  
Oud 04-02-09, 08:48
Zusjesenco Zusjesenco is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Alleen even niet updaten via itunes, maar via de andere aangewezen programma's want anders kan je hem niet unlocken nog. Updaten via itunes veranderd je baseband nl, en voorzover ik weet is daar nog geen unlock voor
  #4  
Oud 06-02-09, 17:46
Miguelb Miguelb is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 67
Standaard

Heb me Iphone gehaald vandaag. Maar wat blijkt, ik kan de pin van mijn tele2 niet verwijderen. Heb dit al met enkele telefoons geprobeerd. Wat kan ik ondernemen om toch mijn iphone te unlocken, en deze simkaart te gebruiken?
  #5  
Oud 06-02-09, 20:51
Zusjesenco Zusjesenco is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelb Bekijk bericht
Heb me Iphone gehaald vandaag. Maar wat blijkt, ik kan de pin van mijn tele2 niet verwijderen. Heb dit al met enkele telefoons geprobeerd. Wat kan ik ondernemen om toch mijn iphone te unlocken, en deze simkaart te gebruiken?
Als je hem al wel hebt gejailbreaked dan kan je via cydia de laatste update van Yellowsnow downloaden naar je foon en installeren, en deze heeft zover ik heb gezien simpin ondersteuning!

Kijk even bij de nieuws berichten over Yellowsn0w
  #6  
Oud 06-02-09, 21:16
Miguelb Miguelb is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 67
Standaard

oohh, dus je bedoeld met een willekeurig simkaartje de Iphone dus activeren (eveneens via itunes), want heb dit ook nog niet gedaan. Dan met dit zelfde willekeurige simkaartje de telefoon jailbreaken en vervolgens unlocken. En als dit allemaal is gedaan, dan kan mijn tele2 kaartje derin met Pincode . dat zou echt mooi zijn als dit zou kunnen.
Zou je dat nog kunnen bevestigen, want dan ga ik morgen met een willekeurig kaartje aan de gang.
  #7  
Oud 06-02-09, 22:26
Zusjesenco Zusjesenco is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Lees even de topics door over de updates via itunes (niet doen dus) en over unlocken en jailbreaken.
Dan vind je antwoord op je vragen
  #8  
Oud 06-02-09, 22:29
Miguelb Miguelb is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 67
Standaard

maar is het mogelijk, dat als ik me iphone unlocked heb, dat ik dan met elk willekeurig simkaartje (ook als deze een pincode bevat) de iphone kan gebruiken (bellen ed) ?
  #9  
Oud 06-02-09, 23:15
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelb Bekijk bericht
maar is het mogelijk, dat als ik me iphone unlocked heb, dat ik dan met elk willekeurig simkaartje (ook als deze een pincode bevat) de iphone kan gebruiken (bellen ed) ?
Dat is mogelijk
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #10  
Oud 07-02-09, 23:01
Miguelb Miguelb is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 67
Standaard

ik heb het al helemaal voor elkaar gekregen
ben nu in het bezit van een Iphone 3g 8gb jailbreaked en unlocked.

Wat ik heb gedaan:
Met een prepaid kaart had ik me telefoon geactiveerd. Via Itunes heb ik niet hele nummer en dergelijke ingevuld. Ik heb dit gedaan om achter me firmware te komen bij Instellingen. Dit bleek firmware versie 2.2 te zijn.

Nadat ik hier achter was gekomen heb ik de stappenplan van de 'yellowsn0w guide' gevolgd. Vervolgens had ik hem gejailbreaked en unlocked. Ik heb nog wel even zitten friemelen met cydia en installer, maar heb hem uiteindelijk werkend gekregen met installer (vond dit wat makkelijker). Heb hem even opnieuw opgestart. En eerst even met de tmobile prepaid kaart geprobeerd. En daarna me tele2 kaartje derin gestopt.

Hoop dat ik hiermee iemand geholpen heb.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 08:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:05.