Bluetooth in het beginscherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclub-forumleden, Ik heb de volgende vraag: Is het ook mogelijk om Bluetooth in het beginscherm van je iPhone te krijgen? Dus niet dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth in het beginscherm
Beste iPhoneclub-forumleden,
Ik heb de volgende vraag: Is het ook mogelijk om Bluetooth in het beginscherm van je iPhone te krijgen? Dus niet dat je eerst naar Instelling -> Algemeen -> Bluetooth hoeft te gaan. Ik heb geen jailbreak, en ik ben niet van plan dit uit te gaan voeren. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Groeten, iKnidreeg. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie. Dit soort antwoorden zou iedereen moeten geven, dan hoef je namelijk ook niet verder te zoeken
|
|
||||
|
||||
Zonder jailbreak niet, nee.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth Headset doet het niet! | maritjuh1991 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 27-01-11 21:07 |
Beginscherm probleempje | sanjaysusi | Archief | 11 | 09-11-09 14:34 |
hoe kan ik iconen die ik niet gebruik verwijderen van het beginscherm??? | daximus | iPhone algemeen | 10 | 09-12-08 14:37 |
Beginscherm | Serge123 | iPhone Apps | 3 | 14-07-08 15:10 |
iconen op het beginscherm trillen ineens allemaal | IphoneCasey | Archief | 3 | 08-04-08 16:32 |
|
|