Vast in recovery mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 3g (fw 2.1 jailbreak) start sinds vanmorgen na een mislukte herstel poging niet meer op! Hij blijft in recovery mode, als ik vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vast in recovery mode
Mijn Iphone 3g (fw 2.1 jailbreak) start sinds vanmorgen na een mislukte herstel poging niet meer op! Hij blijft in recovery mode, als ik vervolgens via itunes wil herstellen krijg ik elke keer een foutmelding. Ik heb zowel een mac als een pc maar op allebij hetzelfde probleem.
Ik weet echt niet meer wat ik zou kunnen doen, ik kom wel in DFU mode maar dan krijg ik precies dezelfde foutmelding in iTunes. Kan iemand mij alsjeblieft op weg helpen? Ik ben al de hele dag bezig, en word helemaal gek!!!! thnx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je het op een mac probeert (dfu) dan moet je een usb hub gebruiken
probeer jij via een custom fw te herstellen probeer dan een andere |
|
|||
|
|||
Ik gebruik een powerbook G4, een hub hoeft toch alleen maar met die nieuwe macbooks? In iTunes heb ik "herstel en werk bij" gedaan. Kan dit niet met een Jailbreak?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
probeer gewoon met een originele firmware te herstellen. probeer anders een keer itunes te herstellen. lukt dat ook niet probeer het op nog een andere computer |
|
|||
|
|||
Heb ik allemaal gedaan volgens mij... Heb itunes ook al geupdate, opnieuw geinstalleerd en heb het ook op een andere computer geprobeerd. Ik gebruik geen orgineel kabeltje zou dat er iets mee te maken hebben? Lijkt mij sterk eigenlijk...
|
|
|||
|
|||
let je wel goed op je timing bij het in dfu zetten
want als je dit niet goed doet krijg je hem er niet in gebruik een stopwatch of iets dfu: 10 seconde home (voor op het scherm) en sleep (boven op je iphone) indrukken na die 10 seconde sleep loslaten en home nog 10 seconde indrukken en je iphone moet dan in je mac/ pc zitten! even voor de duidelijkheid |
|
|||
|
|||
Ja, ik weet zeker dat ik het goed heb gedaan. Hij wordt ook herkend in itunes en zegt vervolgens iphone op herstel voorbereiden, mijn iphone geeft een wit scherm en start daarna met het apple logo op. Op dat moment krijg ik een fout in itunes en blijft mijn iphone hangen op het apple logo. Als ik hem dan weer aanzet, zit ik meteen weer in recovery mode :-(
|
|
|||
|
|||
dat apple logo hoort hoor laat hem gewoon is een tijdje in je computer zitten (tijdens het herstellen)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
welke fout geeft ie eigenlijk??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
huumm nog nooit gehad. Maar heb je nog steeds 2.1 . Anders probeer eens de orginele 2.1 erop te zetten.
hier downloaden Laatst gewijzigd door Fasty; 08-02-09 om 21:00. |
|
|||
|
|||
Net geprobeerd maar dit wil ook niet lukken. Ik kan het volgens mij met elke firmware proberen maar op het moment dat itunes moet gaan herstellen krijg ik een error.
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd hoe jij het uiteindelijk opgelost hebt. Krijg in DFU-mode ook telkens code 2005 (in rec. mode code 13).
|
|
|||
|
|||
Ja sorry, had destijds natuurlijk ff moeten laten weten wat het probleem nou is geweest. Maar het bleek een kapot kabeltje te zijn(was ook geen orginele).
Dus probeer het eens met een nieuwe USB kabel. Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
error 29, vast recovery mode | mysense | iPhone algemeen | 4 | 19-05-10 14:28 |
iPhone 3Gs vast in recovery mode | Almo | iPhone algemeen | 16 | 10-03-10 13:16 |
vast in recovery mode | kai824 | Archief | 2 | 01-08-09 17:22 |
Iphone vast in recovery mode | GuidoBogers | Archief | 5 | 30-01-09 14:08 |
iPhone vast in recovery-mode | mdstoll | Unlock [archief] | 4 | 18-06-08 01:01 |
|
|