vreemd Mobielnummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 7 februari 2009 een iPhone 3G dit na bijna een jaar met de iPhone 1.1 "gespeeld"te hebben. Nu ben ik iets raars ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vreemd Mobielnummer
Ik heb sinds 7 februari 2009 een iPhone 3G dit na bijna een jaar met de iPhone 1.1 "gespeeld"te hebben.
Nu ben ik iets raars tegen gekome, als ik mijn iPhone 3G aan iTunes koppel staat bij de algemene informatie o.a. het mobilenummer maar niet zoals men gewent is. Er staat namelijk het 06 nummer met een aantalgetallen erachter, zo staat er dus 06-********00 ,288110 (de sterretjes is mijn mobielnummer) dit is ook te lezen bij de contacten. Hebben dit meer mensen???? het is dus een simlockvrije iPhone 3G uit België met firmware 2.2.1
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3 Laatst gewijzigd door macmichel; 11-02-09 om 09:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand weet hier een oplossing voor????
|
|
||||
|
||||
ik weet niet eens hoe je nummer in iTunes te zien krijgt
|
|
|||
|
|||
Helemaal niemand die dit "probleem" heeft????????
|
|
||||
|
||||
nope geen last van.. net nog voor je gekeken..
|
|
|||
|
|||
Waar zou je dit moeten zien? Kan je het uberhaupt zien als je een unlock-kaartje hebt?
|
|
|||
|
|||
Die van mij komt uit België en is dus simlockvrij
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Probeer eens even een andere simkaart indien je deze beschikbaar hebt.
|
|
|||
|
|||
Raar, bij mij staat mijn telefoonnummer niet vermeld in iTunes... Ik heb een niet gejailbreakte iPhone, gekocht in België bij Mobistar, en een Mobistar-iPhone-abonnement...
|
|
|||
|
|||
Nou dit is geen probleem hoor
Het is zo dat sommige providers het nummer op de simkaart zetten. op een simkaart zit namelijk altijd een menu waar je 3 eigen nummers kan invoeren. Hier staat in een van de slot's jouw eigen nummer. Dit is helemaal niks ergs hoor en als je het echt perse weg wil stop je je simkaart even in een andere mobiel en ga je naar contacten/eigen nummer en daar kun je dit nummer weghalen of eventueel veranderen. Zit in vrijwel elke mobiel wel zo'n functie |
|
|||
|
|||
Klopt maar het rare is dat mijn iPhone 1e gen. wel het goede nummer aangaf, maar heb het trouwens al kunnen aanpassen.
Had nog een HTC Diamond liggen waar je het nummer kan aanpassen, dit heb ik aangepast en het is weer zoals vanouds. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vreemd vragenscherm | fritskos | iPhone algemeen | 1 | 30-04-11 11:20 |
vreemd icoon | dais | Archief | 8 | 21-02-10 13:36 |
Vreemd gedrag | cremerhm | iPhone algemeen | 0 | 21-12-09 23:59 |
Vreemd 3G ontvangst | WvB22 | Odido (T-Mobile) | 8 | 16-11-09 12:53 |
vreemd probleem | Bomans | Jailbreak apps en thema's | 6 | 25-03-08 03:02 |
|
|