VPN Snelkoppeling discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het mogelijk om een snelkoppeling te maken van mijn VPN verbinding zodat ik deze makkelijk uit en aan kan zetten zonder dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
VPN Snelkoppeling
Hallo,
Is het mogelijk om een snelkoppeling te maken van mijn VPN verbinding zodat ik deze makkelijk uit en aan kan zetten zonder dat ik helemaal naar mijn Instellingen moet gaan om het daar vervolgens uit/aan te zetten. Ik gebruik SBSettings, ook al geprobeerd om het daar mee te doen, maar zonder resultaat. Alvast bedankt, Donny |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je bedoeldt dat je gewoon je mobiel internet aan en uit kan zetten waneer jij dat wild?
want dan moet je in sbsettings edge en 3g uitzetten of in bossprefs dat kan ook |
|
|||
|
|||
Nee, ik bedoel niet het mobiele internet. Gewoon VPN (Virtual Private Network). Hier mee zorg je er dus voor dat je in het netwerk van bijvoorbeeld je werk komt, waardoor je "lokaal" een aantal dingetjes kunt doen.
Ik wil dus gewoon een switch (Aan/Uit) maken met bijv. SBSettings zodat ik mijn VPN verbinding makkelijk aan en uit kan zetten wanneer ik deze niet meer nodig heb, omdat het nogal wat batterij vreet. Hopelijk kan iemand mij helpen, Donny. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mogelijkheid snelkoppeling emailaccount | MrProper | iPhone algemeen | 6 | 19-05-11 08:08 |
Snelkoppeling nieuw bericht | joostfb | iPhone algemeen | 0 | 19-03-10 14:30 |
Snelkoppeling nieuw sms mogelijk ? | divided | iPhone algemeen | 0 | 04-12-09 13:47 |
snelkoppeling-icoontjes verplaatsen/verwijderen?? | actionhost | Jailbreak apps en thema's | 15 | 05-05-08 19:00 |
Iphone Snelkoppeling | nobody79 | iPhone algemeen | 15 | 11-01-08 15:54 |
|
|