Memory iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg mij af hoeveel geheugen en in de iPhone (16Gb) zat. Ik denk dan aan RAM, toch? Via SysInfoPuls zie ik dat ik onder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Memory iPhone
Ik vroeg mij af hoeveel geheugen en in de iPhone (16Gb) zat. Ik denk dan aan RAM, toch?
Via SysInfoPuls zie ik dat ik onder Memory Status totaal 84Mb zou hebben. dat was 10 jaar geleden natuurlijk heel veel, maar als ik zie dat MobilePhone als 10,9Mb en MobileMail ook 10,9Mb gebruiken, vind ik dat tegenvallen. En vooral omdar deze applicaties in rust staan (idle) De e-mail daarvan heb ik zelfs de accounten gedisabled. SpringBoard staat op 30,6Mb Wat is julie ervaring? Hoort dat zo, kun je meer geheugen toewijzen Dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je iPhone zo schoon mogelijk houden, dan gaat hij het snelst. Maar je wilt er natuurlijk wel wat op hebben, dus dan word hij wat slomer.
Er zit ook een heel groot verschil als je ''weinig'' of ''veel'' apps geinstalleerd hebt.
|
|||
|
|||
Ja oké, maar wat over de werkgeheugen, is dat maar zo weinig?
Is dat nog te mounten? |
|
|||
|
|||
Via SysInfoPuls zie ik dat ik onder Memory Status totaal 84Mb zou hebben.
Maar heeft dat ding geen 128Mb RAM? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ik gebruik zelf Memtool, daar zie je zelf dat het maximale geheugen 128 mb is... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe redirect je private memory naar system memory? | jeltsinneckebroek | iPhone algemeen | 0 | 17-12-10 10:34 |
iPhone: Available memory iphone 3GS | Dannybevers | Jailbreak | 1 | 01-10-09 22:36 |
Memory Stick op iPhone | Libra | iPhone Apps | 6 | 10-03-09 14:28 |
|
|