[Safari] .com button naar .nl veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De topictitel zegt genoeg. Verder is het lastig zoeken omdat .com en .nl vaak voorkomen in dit forum Maar is het mogelijk om dit te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[Safari] .com button naar .nl veranderen
De topictitel zegt genoeg. Verder is het lastig zoeken omdat .com en .nl vaak voorkomen in dit forum
Maar is het mogelijk om dit te veranderen zodat .nl standaard in de knop staat? Ik weet wel dat hij verschijnt bij het inhouden. Alvast bedankt! Gr Johan Ps. @ iMario: Vind dit wel iets voor in Supreme Preferences |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ooo, had nog niet eerder gezien dat je door inhouden .nl kunt krijgen! Bedankt.
|
|
||||
|
||||
Ook handig om te weten: als je een leesteken (! , . @) wil invoegen kun je die nummertjes links onder ingedrukt houden en loslaten op het tekentje dat jij wil, dan ben je meteen terug bij de letters.
|
|
||||
|
||||
Heel erg bedankt voor deze tip! Maar we dwalen wel af van het onderwerp .
|
|
||||
|
||||
Ja, ja. Maar aangezien dit probleem al is opgelost voeg ik nog maar wat tips toe nu we het toch over het toetsenbord hebben.
|
|
|||
|
|||
heb je er nog meer? ik wist ze beide nog niet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja ik vraag mij dit ook af.....
Wou al een nieuw draadje open, maar kwam deze ineens tegen... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Tenzij jullie bedoelen dat er standaard .nl i.p.v. .com staat want dan weet ik het niet MZZL Laatst gewijzigd door JW75; 27-11-09 om 16:31. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
host file veranderen om te downgraden naar 4.0.1 | supertjeerd | iPhone algemeen | 1 | 12-04-11 21:25 |
taal veranderen van safari op iphone | serapim | iPhone algemeen | 0 | 17-03-10 18:14 |
M4a extensie veranderen naar M4r | simbo | Archief | 4 | 03-03-10 21:00 |
round rect button in Nib naar viewcontroller | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 28-05-09 02:32 |
|
|