taal veranderen van safari op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal, ik zit met een probleempje heb onlangs de iphone van een vriend hersteld naar firmware 3.0. een jailbrake en unlock uitgevoerd. ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
taal veranderen van safari op iphone
hoi allemaal,
ik zit met een probleempje heb onlangs de iphone van een vriend hersteld naar firmware 3.0. een jailbrake en unlock uitgevoerd. ik heb in instellingen taal en toetsenbord op nederlands gezet maar op de een of andere manier wil de zoekmachine safari niet switchen naar nederlandse taal. safari blijft in het engels. voor de duidelijkheid hij heeft een 3g 8 gig iphone met firmware 3.0 heeft hier iemand een oplossing voor alvast hartelijk bedankt voor jullie reakties Laatst gewijzigd door serapim; 17-03-10 om 18:16. Reden: informatie over zijn iphone vergeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kleur van de iPhone behuizing veranderen? | iPhone3GSuser | Koopinformatie Nederland | 1 | 19-10-10 18:33 |
iPhone 4: unlockte iphone veranderen van sim | wouter011 | Unlock | 1 | 06-10-10 12:49 |
[Safari] .com button naar .nl veranderen | johandemeijer | iPhone algemeen | 10 | 27-11-09 16:32 |
Taal van engels naar nederlands | aeger | Archief | 3 | 27-07-09 22:10 |
Veranderen van de Taal | sahaho | Archief | 3 | 25-01-09 12:11 |
|
|