//

RIM tov IPHONE

RIM tov IPHONE discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb de laatste iphone 16gb 3g 3 maand geleden gekocht en gejailbreakt . Ik heb nu van mijn werkgever een RIM blackberry bold gekregen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-02-09, 14:27
mobwoman mobwoman is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 12
Standaard RIM tov IPHONE

ik heb de laatste iphone 16gb 3g 3 maand geleden gekocht en gejailbreakt .

Ik heb nu van mijn werkgever een RIM blackberry bold gekregen, en moet toch zeggen dat mijn iphone niet kan tippen aan de bb.

Muziek is beter op de bb, camera is beter, heb ook 16gb, direct push email bis tot 10 verschillende emails , bluetooth en noem maar op . Een email typen duurt 50% minder lang dan op dat vervelende touch screen, sorry was iphone fan maar nu niet meer , blackberry is far better... Ik gebruik nu zelfs mijn bb voor prive ook al.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-09, 14:30
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Dat is dan je eigen keus, jammer dat je je BB boven de iPhone neemt maar dat mag je zelf weten.
  #3  
Oud 14-02-09, 14:35
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Denk dat de iPhone meer op jongeren is gericht .
Met al die apps en games.. Zijn toch echt vooral de jongeren die dat leuk vinden.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #4  
Oud 14-02-09, 14:45
mobwoman mobwoman is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 12
Standaard

Je MOET eerst beiden eens proberen voor je een oordeel kunt zeggen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Denk dat de iPhone meer op jongeren is gericht .
Met al die apps en games.. Zijn toch echt vooral de jongeren die dat leuk vinden.
Ja klopt wat je zegt.

Laatst gewijzigd door King1987; 14-02-09 om 14:52. Reden: Edit knop gebruiken aub / mquote gebruiken aub
  #5  
Oud 14-02-09, 16:35
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Denk dat de iPhone meer op jongeren is gericht .
Met al die apps en games.. Zijn toch echt vooral de jongeren die dat leuk vinden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mobwoman Bekijk bericht
...
Ja klopt wat je zegt.
Tot hoe oud ben je een 'jongere'?
Ik heb geen ervaring met de BB, maar heb nog niet een BB gezien die qua interface en looks in de schaduw van de iPhone kan staan.
Ik kan me voorstellen dat de BB de betere (zakelijke) gsm is, en natuurlijk zou ik best wat betere specs hier en daar willen op mijn iPhone. Maar het touchscreen bevalt míj weer wel heel goed.

Ik denk toch dat het vooral een persoonlijk verhaal is. Smaken verschillen, niet iedereen houdt van -en koopt dus hetzelfde zakje drop .
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #6  
Oud 14-02-09, 18:14
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Tja, ieder zijn meug he... Ik was voordien fanatiek Nokia aanhanger en ik heb geen enkele keer een overstap gemaakt naar een ander merk, tja, tot ik een iPhone 2G in mijn handen heb gehad en ik was verkocht.
Wat het keyboard betreft kan het bij de iPhone een stuk beter, eigenlijk op alle vlakken, maar dat is het interessante van dit toestel, waar apple nogal laks in is zijn "doe-het-zelf-developers" bezig met zelf applicaties te maken (zowel in goede als slechte zin) die de iphone kunnen verbeteren wat betreft gebruiksgemak.
Maar ik dacht dat de Blackberry Bold maar 1Gb on board had en dat dit uitbereidbaar is door flashgeheugen (microSD)?

Laat een toestel als deze een wijze les zijn voor apple, dat ze bij de volgende FW update maar drastische wijzigingen doorvoeren, ik sta te popelen om mijn stereo bluetooth koptelefoon in gebruik te nemen (werkte wel op vorig toestel).
  #7  
Oud 15-02-09, 11:24
mobwoman mobwoman is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 12
Standaard

Ja origineel is ie geleverd met een 1 gb memory maar toenik hem kreeg van mijn baas zat er een msd bij die 16gb was......

Maar geloof me erg. Ik heb alles al gehad bijna, HTC Touch Pro, de nokia n95 en de iphone 3g. En de bb steekt er met kop en schoudere bovenop, vroeger dacht ik ook, bb is voor politici en zakenlui ,maar RIM richt zich nu op beiden, jongelui en zakenlui , heb alle games ook etc ...

Laatst gewijzigd door mobwoman; 15-02-09 om 21:06.
  #8  
Oud 16-02-09, 14:30
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Dat je een bb fijner vind werken dan de iphone, Ok dat kan nog
Maar geen 1 telefoon kan tippen aan het touchscreen van de Iphone denk ik
  #9  
Oud 16-02-09, 14:53
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
Maar geen 1 telefoon kan tippen aan het touchscreen van de Iphone denk ik
Heb er ook nog geen kunnen vinden met een beter touch screen...
  #10  
Oud 16-02-09, 15:18
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Het is nu toch al wel even langer bekend dat de Iphone geen geschikt toestel is voor een zakenman of iemand die continu degelijk gebruik wil maken van email, sms, etc. Een iphone is een erg leuk toestel maar helaas beschikt hij nog niet over opties die toestellen van 3 jaar geleden al wel hebben. Uiteraard komt dat allemaal vroeg of laat wel eens in een firmware maar probleem bij apple is dat ze graag hun eigen zin doen en niet zo nauw luisteren naar de consument. Uiteraard kan de blackberry aan veel iphone opties niet tippen maar visa versa is dat net zo, dus je kan best de beiden toestellen even bekijken/testen/denken voor je werkelijk overgaat tot een koop.

Er is wel één ding zeker, er kan geen enkel toestel tippen aan het touchscreen van de iphone. Het grootste deel van de smartphones komt nog niet eens in de buurt van het 'touch' gevoel van het iphone scherm. Ik heb al zowat alle laatste nieuwe toestellen getest en elke keer is het touchscreen toch echt een domper op de vreugde.
  #11  
Oud 22-02-09, 21:40
LL_Pachito LL_Pachito is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 52
Standaard

ik ben van mening dat de bb niet kan tippen aan de iphone, een bb veroudert met het jaar, terwijl een iPhone door de vele updates altijd up to date is en de consument zo langer geniet van zijn/haar iPhone
  #12  
Oud 22-02-09, 21:43
mobwoman mobwoman is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LL_Pachito Bekijk bericht
ik ben van mening dat de bb niet kan tippen aan de iphone, een bb veroudert met het jaar, terwijl een iPhone door de vele updates altijd up to date is en de consument zo langer geniet van zijn/haar iPhone
Lol de bb heeft nu al meer dan alle updates dat iphone kan doen voor de 2 volgende jaren....btw ik heb zelf een iphone en het is de beste touchscreen gsm die er is , maar voor vele dingen kan ie niet tippen aan de bb bold...ofwel zullen ze nog enorm veel updates moeten doen zoals je aangeeft...
  #13  
Oud 30-03-09, 01:11
mobwoman mobwoman is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 12
Standaard

Heb mijn iphone verkocht it really sucks
  #14  
Oud 30-03-09, 09:37
Wrongless3G Wrongless3G is offline
Banned
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Halsteren
Berichten: 52
Standaard

Muziek is beter op de bb, camera is beter, heb ook 16gb, direct push email bis tot 10 verschillende emails , bluetooth en noem maar op . Een email typen duurt 50% minder lang dan op dat vervelende touch screen, sorry was iphone fan maar nu niet meer , blackberry is far better... Ik gebruik nu zelfs mijn bb voor prive ook al.

muziek? de muziek is prima met oortjes of goeie boksen, je gaat toch niet op een klein kutspeakertje muziek afspelen?
camera? ja, valt wel mee maar is even goed als die ''5mp'' van de g600 (van mn broertje)
bluetooth is er al lang
en typen? jij bent gewoon onhandig, ik typ net zo snel als op mn laptop

en noem maar op, ga verder zou ik zeggen?

en mobwoman, laat me niet lachen, de bb evenveel ''apps'' als de iphone, je word steeds ongeloofwaardiger
dat jij hem beter vind oke, maar geen onzin uitkramen


Heb mijn iphone verkocht it really sucks
ja, heel duidelijk: it really sucks, wat ''suckt'' er dan?

Laatst gewijzigd door Wrongless3G; 30-03-09 om 09:41.
  #15  
Oud 30-03-09, 13:54
mobwoman mobwoman is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wrongless3G Bekijk bericht
Muziek is beter op de bb, camera is beter, heb ook 16gb, direct push email bis tot 10 verschillende emails , bluetooth en noem maar op . Een email typen duurt 50% minder lang dan op dat vervelende touch screen, sorry was iphone fan maar nu niet meer , blackberry is far better... Ik gebruik nu zelfs mijn bb voor prive ook al.

muziek? de muziek is prima met oortjes of goeie boksen, je gaat toch niet op een klein kutspeakertje muziek afspelen?
camera? ja, valt wel mee maar is even goed als die ''5mp'' van de g600 (van mn broertje)
bluetooth is er al lang
en typen? jij bent gewoon onhandig, ik typ net zo snel als op mn laptop

en noem maar op, ga verder zou ik zeggen?

en mobwoman, laat me niet lachen, de bb evenveel ''apps'' als de iphone, je word steeds ongeloofwaardiger
dat jij hem beter vind oke, maar geen onzin uitkramen


Heb mijn iphone verkocht it really sucks
ja, heel duidelijk: it really sucks, wat ''suckt'' er dan?
Heel veel lees de topic problemen eens
  #16  
Oud 30-03-09, 15:29
Wrongless3G Wrongless3G is offline
Banned
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Halsteren
Berichten: 52
Standaard

Ik vraag het toch aan jou, daar staan mensen die niet kunnen syncen ofzo, dat zijn persoonlijke problemen. Als dit daar over gaat snap ik niet dat je dit topic aanmaak, gewoon een mededeling dat je hem heb verkocht? boeiend! Maar ik ken nog niemand die er net als jij over denk en daarom wil ik graag weten waarom je hem heb verkocht, waarom je hem niet goed vind, want alles is wel op te lossen denk ik.
  #17  
Oud 30-03-09, 22:57
macgreek's schermafbeelding
macgreek macgreek is offline
• iOS 13.2
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: 's Hertogenbosch
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wrongless3G Bekijk bericht
Muziek is beter op de bb, camera is beter, heb ook 16gb, direct push email bis tot 10 verschillende emails , bluetooth en noem maar op . Een email typen duurt 50% minder lang dan op dat vervelende touch screen, sorry was iphone fan maar nu niet meer , blackberry is far better... Ik gebruik nu zelfs mijn bb voor prive ook al.

muziek? de muziek is prima met oortjes of goeie boksen, je gaat toch niet op een klein kutspeakertje muziek afspelen?
camera? ja, valt wel mee maar is even goed als die ''5mp'' van de g600 (van mn broertje)
bluetooth is er al lang
en typen? jij bent gewoon onhandig, ik typ net zo snel als op mn laptop

en noem maar op, ga verder zou ik zeggen?

en mobwoman, laat me niet lachen, de bb evenveel ''apps'' als de iphone, je word steeds ongeloofwaardiger
dat jij hem beter vind oke, maar geen onzin uitkramen


Heb mijn iphone verkocht it really sucks
ja, heel duidelijk: it really sucks, wat ''suckt'' er dan?
Sory hoor maar ik ben met MobWoman helemaal mee eens!!
Ik ben van de eerste hardcore iPhone gebruikers, toen nog illegaal verkrijgbaar waren uit America, daarna naar de 3G overgestapt.Maar de lol is allang voorbij sinds 14 jarige kinderen mee lopen(maar dat is niet de echte reden).
Zolang geen : echte push mail, fatsoenlijk bluetooth, multitasking, mms, video, landscape sms/e-mail blijf ik voorlopig bij mijn vertrouwde Blackberry Bold.
Maar neem mij niet kwalijk, ik ben en ik blijf een Apple-freak en ik blijf de iPhone de mooiste toestel vinden wat ooit gemaakt is maar voor de zakelijk wereld is beperkt.
Nu gebruik ik mijn iPhone alleen als iPod bij het sporten.
Als ze morgen met betere functies komen,ga ik mijn iPhone weer gebruiken.

Mvg

Georgios
  #18  
Oud 30-03-09, 23:02
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar de iphone blijft het best!
Zoveel apps.
en anders ik vind dat apple het heel goed doet!
ze hebben 2 soorten telefoons gemaakt en die zijn beide gigantisch verkocht.
30 miljoen telefoons in 2 jaar van 2 verschillende modellen.
Eerste telefoon is gelijk een super telefoon.
Bij mij is de lol er egt niet! af.
super super geweldige telefoon vergeleken met blackberry, palm noem maar op.
  #19  
Oud 30-03-09, 23:27
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

macgreek;
Ik weet dat het geen echte oplossing is, maar alles wat jij noemt kan via jailbreak al, of komt in 3.0 ;-) Dat neemt natuurlijk niet weg dat de iPhone vanuit de fabriek op dit moment die opties lackt, maar de kracht van de iPhone is in mijn ogen juist Tweakability ;-)
  #20  
Oud 30-03-09, 23:54
casper4u casper4u is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 9
Standaard Whatever

Als je tevreden bent met je bb, perfect. Ben je tevreden met je iPhone ook prima. Gezien de hoeveelheid gebruikers van de iPhone denk ik dat er toch heel wat personen heel content met het apparaat zijn.
Heb zelf met alle bb-modellen vanaf het begin gewerkt en ja, dat toetsenbord is handig.
Als je voor de iPhone gaat, ga je voor het hele concept en, als je zoals ik, een thuisomgeving hebt die geheel op mac is gebaseerd is een iPhone toch heel wat handiger dan een nokia, bb, htc etc. (ook die heb ik allemaal gehad).
Als ik zie hoe makkelijk ik gebruik maak van internet middels de safari browser, ideaal! Bij al die andere apparaten deed ik dat vrijwel nooit, veel te veel geklier. Met een abonnement op MobileMe gaan er nog veel meer mogelijkheden voor je open. Al de applicaties die er foutloos op draaien, gewoon even tikken en klaar.
Heb mijn eigen bedrijf en heb mijn werknemers hebben van mij ook een iPhone. Ze mochten allemaal wat anders uitzoeken, maar iedereen ging voor de iPhone en ik heb geen spijtoptanten langs gehad...
Kortom ik ben heel tevreden met de iPhone, vele anderen ook en jij met de BB.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Geluidskwaliteit iTunes tov Mediaplayer ghtvannoort iTunes 5 06-01-12 17:42
Synchroniseren - afwijkende ruimte iTunes tov iPhone Svatje iTunes 0 15-11-10 22:32
Relax online 25 tov i150 scheelt 10 euro per maand? INCTRL Odido (T-Mobile) 25 13-08-10 13:05
slechte ontvangst 3GS tov 3G on7stv iPhone algemeen 2 28-06-09 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:11.