//

E-mail account verdwenen?

E-mail account verdwenen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had altijd een goed werkende email op mijn iphone, namelijk een gmail account. Nu krijg ik als ik mail op de iphone open, ineens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-09, 11:54
dnabbor dnabbor is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Angry E-mail account verdwenen?

Ik had altijd een goed werkende email op mijn iphone, namelijk een gmail account. Nu krijg ik als ik mail op de iphone open, ineens het welkom bij mail scherm te zien waar je een nieuw email account aan kunt maken.

Als ik hier klik op gmail en mijn gegevens weer invul dan krijg ik een popup dat dit account al bestaat en of ik wil sluiten of wijzigen. Als ik m sluit gebeurt er niks en gaat hij weer terug naar het welkom bij mail scherm.
Als ik klik op wijzigen komt hij in een leeg scherm waar bovenin alleen het woord accounts staat, verders gebeurt er niks meer.

Ik heb zitten nadenken wat dit heeft kunen veroorzaken en het enigste wat ik me kan bedenken is dat ik voor dit probleem de supreme preferences van imario geinstaleerd had.
Ik vond dit toch niet zo'n meerwaarde hebben en heb dit toen weer verwijderd. nadien zit ik met dit probleem. zou dit ermee te maken kunnen hebben. Ik heb op het forum gezocht naar soortgelijke problemen met mail, maar helaas niks kunnen vinden.

EDIT Opgelost stom stom stom, onder instellingen>Mail, Contacten, Agenda>Accounts stond mijn gmail account gewoon uitgeschakeld. Ik heb geen idee hoe dit gebeurt is misschien per ongeluk verschoven. (schaam schaam) Anyway opgelost.

Laatst gewijzigd door dnabbor; 21-02-09 om 12:17. Reden: fixed
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prullenbak is verdwenen in mail brekson iPad algemeen 4 23-05-11 09:46
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 09:41
Windows: Me iTunes account is verdwenen! Masco iTunes 3 05-10-09 20:40
Mail - Account uitloggen mylifetime iPhone algemeen 0 11-09-09 16:44
Mail account deleten op 2.1 jurgencleuren iPhone algemeen 11 10-10-08 16:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.