heeft er iemand na iToggle te hebben geinstalleerd problemen met zijn geluid? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb een paar dagen geleden een topic geplaatst omdat mijn geluid het niet meer deed. Dit heb ik weer aan de praat kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heeft er iemand na iToggle te hebben geinstalleerd problemen met zijn geluid?
hoi,
ik heb een paar dagen geleden een topic geplaatst omdat mijn geluid het niet meer deed. Dit heb ik weer aan de praat kunnen krijgen gelukkig, door iToggle er af te gooien en er weer op te zetten. Zijn er nog meer mensen die na iToggle problemen met het geluid hebben? EdoubleDee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb eergisteren op mijn Iphone (1.1.1) iToggle geinstalleerd en tot dusver (gelukkig) geen problemen gehad met mijn geluid ..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heeft iemand ervaring met deze site? | Gerardus106 | Koopinformatie Nederland | 5 | 22-01-11 12:19 |
Heeft iemand ervaring met garantie in buitenland? | thongpoon | iPhone algemeen | 2 | 27-08-10 11:27 |
Heeft iemand ervaring met dixcase.com | Bastimans1 | Koopinformatie Nederland | 3 | 07-08-10 01:26 |
Heeft iemand ervaring met cd-media | Maes39 | Koopinformatie Nederland | 102 | 20-08-08 18:10 |
|
|