Email verwijderen : Bericht kan niet worden verplaatst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb hetzelfde probleem met het verwijderen naar prullenmand. Wil iemand dat eens stap voor stap uitleggen, want ik kom er ook niet uit. Kan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem met het verwijderen naar prullenmand.
Wil iemand dat eens stap voor stap uitleggen, want ik kom er ook niet uit. Kan de mails wel verwijderen als vliegtuigmodus aanstaat. Dit is toch van de zotte hè? Ria |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb nu alles al geprobeerd,ook bij mijn account de mail bij geavanceerd verwijder nooit gezet,maar kan de mails nog altijd niet verplaatsen naar prullenmand.
Ik weet het niet meer, ik doe maar vliegtuigmodus aan, dan kan het Of weet iemand anders mij nog te vertellen hoe het wel moet? Stap voor stap. Het zal wel aan de instellingen liggen. Op de iPad gaat het wel |
|
||||
|
||||
Heb je wel een actieve internetverbinding??? Anders kan de mail niet gesyncd worden...
|
|
|||
|
|||
Ik heb een zeer goede verbinding, maar het gaat nog steeds niet. Help!
|
|
|||
|
|||
iphone bluetooth
Help!
als mijn Bluethooth op de iphone aanstaat blijft deze maar zoeken tot hij de code vraagt , maar kan geen apparaat vinden. heeft in combinatie met bluetooth tot vorige week prima gewerkt maar opeens niet meer. wie heeft er raad. m.vr.gr Arno |
|
|||
|
|||
misschien helpt dit
Ik had precies hetzelfde en niets lukte wat hier vermeld werd. Nu ben ik zelf nog eens gaan kijken en bij mij is het probleem nu opgelost. Dit heb ik gedaan:
- ga naar instellingen - je account waar het probleem zich voordoet - geavanceerd - bij postbusinstellingen op verwijderd klikken - prullemand aanklikken - nu zie je achter verwijderd op mijn iPhone staan Hierna kon ik alles in de prullebak gooien. Hopelijk werkt het bij jullie ook! angst klopte op de deur, vertrouwen die ging kijken, wie stond er...... niemand |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds zondag dat ik mijn mails niet kan verwijderen.Heb bovenstaande ook al geprobeerd maar ik heb nergens geavanceerd staan??!!
Help!! |
|
||||
|
||||
Bij email account instellingen aangeven naar waar de verwijderde mail verplaatst moet worden. Instellingen> email>account klikken>geavenceerd>nog een keer geavenceerd>postbusinstellingen wijzigen.
Gebruiken jullie pop of imap? |
|
|||
|
|||
Als ik naar email,contacten,agenda's ga.
Krijg ik mijn email accounts. Dan click ik op het desbetreffende email account Maar dan staat er nergens geavanceerd: Exchange Account:..... Contacten Agenda's Herinneringen Synchr. email Push emailmappen Verwijder account |
Labels |
email, prullenmand, verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
Kan email niet verwijderen | greybart | iPhone algemeen | 5 | 19-12-09 12:39 |
bericht kan niet worden verplaatst | chrizzy | iPhone algemeen | 2 | 18-06-09 22:32 |
|
|