Valutakoersen laten zien in "Stocks" is mogelijk! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In tegenstelling wat de meeste gebruikers denken is het wel mogelijk om de valuta koersen weer te geven in "Stocks" Wanneer je bijvoorbeeld EURUSD=X invult ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Valutakoersen laten zien in "Stocks" is mogelijk!
In tegenstelling wat de meeste gebruikers denken is het wel mogelijk om de valuta koersen weer te geven in "Stocks"
Wanneer je bijvoorbeeld EURUSD=X invult krijg je de koers te zien van Euro ten opzichte van de US Dollar. Wanneer je meer exotische valuta wilt toevoegen dan kan je op deze pagina kijken welke codering je dient te gebruiken. Een voorbeeldje EUR -> USD en EUR -> Zuid Afrikaanse Rand:
Laatst gewijzigd door ironmanixs; 03-12-07 om 01:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dank je ! Dit is echt handig.
|
|
|||
|
|||
Super, ik ben er echt blij mee!!
|
|
|||
|
|||
ook ik erg blij !
|
|
|||
|
|||
Hey super! Ik ga binnenkort naar de States iop vakantie dus dit is wel handig!!
|
|
||||
|
||||
ik kwam er toevallig achter
|
|
|||
|
|||
Dankje voor de tip alleen jammer dat het maar 2 cijfers achter de komma zijn..
|
|
|||
|
|||
top, werkt idd, en het werkt ook andersom, usdeur=x geeft de doller ten opzichte van de euro
|
|
||||
|
||||
leuk! bedankt voor de tip!!
|
|
||||
|
||||
je kan het ook omdraaien
USDEUR=X . |
|
||||
|
||||
bedankt hier voor
|
||||
|
||||
topi zeker handig
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf FXE toegevoegd deze kwam ook aardig over een met de Euro - dollar verhouding
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Idd.. Hij blijft bij mij op +0.00% staan
En nee.. Hij is wel degelijk veranderd Gister stond hij nog op 1.48 en nu op 1.47 Zal best een tiende procent schelen denk ik |
|
||||
|
||||
dat is mooi!
|
|
|||
|
|||
Eey Bedankt het werkt!
Indien dat screentje van u is, kunt u mij vertellen HOE je dat icoontje in je scherm krijgt van je provider ? Ik loop al tijden te zoeken maar kan helaas niks vinden, bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
IPhone Modding for Windows 102 - ModMyiFone - Wiki |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat betreft meedere posities achter de komma vraag ik mij af wat het nut hier van is; Stel ik wil $199.- omrekenen, als de koers 1.479 is = 134.55 Euro, en als de koers 1.470 is = 135.374 Euro. Verschil = 0.824 Euro cent...... Greets, Frans |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen verbinding met YouTube mogelijk" | Thunderburt | iPhone Apps | 13 | 24-08-10 19:08 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|