UDID, Os 3.0 wat is dit nou precies? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond. Ik was een beetje aan het rond neuzen op het forum en nu zag ik dat als ik mijn UDID aan iemand geef het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
UDID, Os 3.0 wat is dit nou precies?
Goedeavond.
Ik was een beetje aan het rond neuzen op het forum en nu zag ik dat als ik mijn UDID aan iemand geef het zou kunnen dat ik de beta 3.0 kan draaien op mijn iphone legaal. Kan de persoon rare dingen doen met mijn UDID niet dat hij straks in mijn telefoon zit? Ik kan verder niet echt wat vinden op het forum hier over. En hoe zit dat met dat mijn nummer dan in zijn systeem staat krijg ik dan gewoon ook de toekomstige beta's? En word mijn iphone automatisch geupdate via itunes? Graag meer info over de UDID. Groeten, Boy van Baal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zo word je juist op de lijst gezet en kun je je iPhone als test telefoon gebruiken. De developers kunnen er niks raars mee doen.
|
|||
|
|||
Zou je je zelf er ook weer af kunnen halen?
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar ervaringen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je dan synct. Dan de-activeert de iPhone.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan kun je terug naar 2.2.1. Of je iPhone moet weer geregistreerd worden als test telefoon.
|
|
|||
|
|||
Zeer interessant, zou graag firmware 3.0 willen testen
|
|
|||
|
|||
Maar als je dus geen test iphone meer wil zijn moet je dan even mailen met de eigenaar waar je staat geregistreert of kan je er zelf ook voor zorgen dat je eraf gaat?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
alleen als je een geunlockte iphone had.
ik had gewoon een iphone van t-mobile met t-mobile kaart. maar die pakt hij nu dus niet meer. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou ik ben maar is verder gaan kijken dan mijn neus lang is! Maar je kan gewoon terug naar 2.2 en vanaf daar jailbraik je hem en kan je weer alles doen wat je kon doen Je baseband blijft wel staan! Laatst gewijzigd door iScorpio; 25-03-09 om 17:15. |
|
|||
|
|||
Ik ben gisteren zelf terug gegaan van 3.0 naar 2.2.1 en alles werkt weer perfect.
Eerst van 3.0 naar 2.2, kreeg aan het einde van de herstel een foutcode 1304 zoals voorspeld. Daarna direct Quickpwn 2.2.5 gedraaid naar versie 2.2. Die liep keurig door maar toen had ik geen carrier meer. Vervolgens weer in DFU mode gezet en met Pwnage tool hersteld naar 2.2.1 en toen werd ik weer keurig in iTunes geactiveerd. Het kan dus echt alleen houd je de nieuwe baseband. |
Labels |
udid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPad1,1_4.3_8F190_Restore.ipsw wat doet dit precies? | gewooneu | iTunes | 1 | 30-03-11 17:28 |
iPhone 3G: Hoe werkt het allemaal nou precies? | jefp | Unlock | 9 | 30-06-09 23:39 |
Hoe maak ik nou precies een custom boot-logo? | pietsnot | Jailbreak apps en thema's | 8 | 08-12-08 19:42 |
Call forwarding: wat doet dit precies? | Spikes | iPhone algemeen | 8 | 19-10-07 22:42 |
|
|