Call forwarding: wat doet dit precies? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik begrijp niet helemaal wat call forwarding doet. Als ik iemand bel, dan krijg ik de melding "Call forwarding active" in beeld en het knopje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik begrijp niet helemaal wat call forwarding doet. Als ik iemand bel, dan krijg ik de melding "Call forwarding active" in beeld en het knopje "dismiss". Waarom krijg ik die melding? Ik bel en krijg gewoon iemand aan de lijn. Houdt dit soms in dat als ik in gesprek ben er wordt doorgeschakeld naar de voicemail?
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() is dit niet dat wanneer jij niet binnen de zoveel seconden opneemt de beller doorgeschakeld wordt naar een ander nummer (bv thuisnummer)?
|
|
|||
|
|||
![]() Dat zou best kunnen, maar wanneer ik iemand bel dan hoeft er toch niet te worden "geforward"?
|
|
||||
|
||||
![]() ja idd, vreemd
|
|
|||
|
|||
![]() of wel...
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nee hoor.. dit is heel simpel.
Als jij belt, dan kan iemand anders je niet bereiken en gaat ie naar je voicemail. Ik heb in de instellingen bij T-Mobile.. geen idee hoe ik dat gedaan heb ![]() Ik heb wel een zakelijk abonnement, weet niet of dat er iets mee te maken heeft.. denk het eigenlijk niet. |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
dat pop-upje van call-forwarding is namelijk heel irritant! |
|
|||
|
|||
![]() Zoals SnoRt zegt. Call forwarding betekent spraak doorschakelen. Dus als jij in gesprek bent, telefoon uitstaat of geen bereik. Kan je instellen wat er met je inkomende oproepen gebeuren. Naar je voicemail, ander nummer, of niks (dat ze een fout toon krijgen). Ik weet niet hoe je dit op de iphone instelt, op de nokia is het instellingen/telefoon/oproepen.
|
|
|||
|
|||
![]() Hier staat hoe je de call forwarding melding kunt uitschakelen in v1.1.1
How to hide "Call forwarding active" message - Hackint0sh Laatst gewijzigd door RuleRulez; 19-10-07 om 21:58. |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPad1,1_4.3_8F190_Restore.ipsw wat doet dit precies? | gewooneu | iTunes | 1 | 30-03-11 16:28 |
UDID, Os 3.0 wat is dit nou precies? | Boy van Baal | iPhone algemeen | 14 | 25-03-09 14:09 |
call forwarding active?? | reno1 | Archief | 3 | 06-11-07 01:33 |
Call Forwarding | Dien | iPhone algemeen | 13 | 04-11-07 16:22 |
|
|