master.passwd & passwd bestanden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al een tijdje geleden (2 maanden) heb ik het root password dat ik nodig heb voor SSHen veranderd in iets dat ik niet meer weet, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
master.passwd & passwd bestanden
Al een tijdje geleden (2 maanden) heb ik het root password dat ik nodig heb voor SSHen veranderd in iets dat ik niet meer weet, gelukkig heb ik nog Diskaid maar ik vind het toch beter om over SSH bestand te versturen. Dus misschien kan iemand mij even die bestanden geven.
Locatie: /etc/master.passwd en /etc/passwd Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je ook net zo goed die bestanden er met DiskAid uithalen.
|
||||
|
||||
Ja maar dan staat er waarschijnlijk het oude password in, ik wil dus het default password hebben voor SSH.
|
|
||||
|
||||
Het standaard wachtwoord is alpine.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto & Video: Hoe groot zijn bestanden | iMoos | Muziek, foto & video | 1 | 11-01-11 15:35 |
Harbor Master | S¡mon | iPhone Apps | 13 | 25-08-09 23:35 |
Ervaringen met Iphone master? | Niessie | iPhone algemeen | 3 | 18-02-09 12:05 |
.png bestanden uit .app bestanden openen? | InternetRebel | iPhone Apps | 6 | 07-10-08 04:49 |
iPhone 1.1.3 YouTube en Passwd fix | traxtopel | iPhone algemeen | 0 | 04-02-08 10:28 |
|
|