3.0-2.2.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Downgrade iPhone 3.0 to 2.2.1 ---------------------------------------------------------- 1. Attempt a restore of 2.2.1 in DFU Mode ( If you don`t know how to, look down at ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Downgrade iPhone 3.0 to 2.2.1
---------------------------------------------------------- 1. Attempt a restore of 2.2.1 in DFU Mode ( If you don`t know how to, look down at the text ) 2. Get the iTunes error message. 3. Reset device 4. Launch QuickPwn 5. Press next and get past the first 3 steps. 6. Bam, phone is fixed. EDIT: It does work, just tried. iPhones baseband will still be updated but 2.2.1 works fine on it. Probeer bovenstaande, werkte bij mij ook Laatst gewijzigd door shapezzz; 03-05-09 om 02:45. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Kreeg ik ook maar na nogmaals de procedure te volgen lukte het wel en als je na de de foutmelding direct gaat jailbreaken gaat het ook weer werken.
Als je precies weet waarmee je bezig bent werkt het zo weer want die indruk krijg ik niet echt als ik dit onderwerp een beetje doorlees Laatst gewijzigd door shapezzz; 03-05-09 om 10:49. |
|
|||
|
|||
Citaat:
op het einde gewoon aan quickpwn leggen en jailbraike? niet op de itunes foutmelding letten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik dee een reboot legde quickpwn aan maar die zij dat ik 15 sec alle 2knoppe moest indrukken, hierna zag quickpwn de iphone nog niet |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je moet niet quoten maar editten!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En inderdaad gebruik die Edit knop wat meer zodat deze draad mooi overzichtelijk blijft Laatst gewijzigd door shapezzz; 03-05-09 om 11:39. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|