Vliegtuigmodus als batterij op 20% springt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een probleem met de vliegtuigmodus. als de batterij van de iphone bijna op 20% gaat, springt de vliegtuigmodus opeens aan. dan doe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vliegtuigmodus als batterij op 20% springt
hallo,
ik heb een probleem met de vliegtuigmodus. als de batterij van de iphone bijna op 20% gaat, springt de vliegtuigmodus opeens aan. dan doe ik hem weer uit want ik ben op dat moment meestal aan het smsen en dan springt de batterij op 20%. het is zeer storend om dan 5 minuten later pas weer een smsje te krijgen. wie heeft dit ook en weet wat je er tegen kan doen? thanks! Erik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Raar, ik heb hier zelf geen last van.
|
||||
|
||||
Heb dit ook, maar dan niet als mijn batterij op 20% is. Denk dat dit aan yellowsn0w ligt.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 batterij probleem: 48% verbruikt in vliegtuigmodus | BfromB | iPhone algemeen | 8 | 12-09-10 13:15 |
Vliegtuigmodus | iMac | iPhone algemeen | 0 | 26-06-10 02:20 |
vliegtuigmodus | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-04-10 16:09 |
batterij als achtergrond | Dexstron | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-02-10 20:05 |
Batterij gaat leeg als iPhone uitstaat? | deolieman | iPhone algemeen | 9 | 26-04-09 10:55 |
|
|