//

Batterij gaat leeg als iPhone uitstaat?

Batterij gaat leeg als iPhone uitstaat? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb onlangs mijn iPhone gejailbreakt, leek allemaal goed te gaan. Nu zet ik altijd voor ik ga slapen mijn iPhone uit, en zet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-09, 12:50
deolieman deolieman is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard Batterij gaat leeg als iPhone uitstaat?

Hoi

Ik heb onlangs mijn iPhone gejailbreakt, leek allemaal goed te gaan. Nu zet ik altijd voor ik ga slapen mijn iPhone uit, en zet ik 'm weer aan als ik weer opsta. Sinds ik hem heb gejailbreakt is het me al zo'n keer of vijf overkomen dat de batterij leeg was toen ik hem weer aanzette, terwijl ik hem toch echt had uitgezet toen ik ging slapen. Wat is er aan de hand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-09, 13:08
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Wat bedoel je met uit: Echt uit of gewoon in slaap stand?
  #3  
Oud 05-04-09, 13:09
deolieman deolieman is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

Echt uit; bovenste knop ingedrukt houden tot de rode slider verschijnt en dan uitzetten.
  #4  
Oud 05-04-09, 13:16
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Of laat de iPhone gewoon de hele nacht aan de oplader.
  #5  
Oud 05-04-09, 13:17
deolieman deolieman is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

Doe ik liever niet, is wel heel erg symptoombestrijding. Ik ben benieuwd wat er fout gaat.
  #6  
Oud 25-04-09, 15:11
tlpeter tlpeter is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 22
Standaard

Ook ik heb dit probleem

Ik heb nu al twee dagen achter elkaar ondervonden dat mijn iphone leeg is terwijl ik deze heb uitgezet

Wi-Fi zal nog hebben aangestaan maar ik neem dat deze dan ook uit gaat of heb ik het mis ?
  #7  
Oud 25-04-09, 23:57
yozd yozd is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 29
Standaard

Zelfde probleem hier! Ik kwam gistermiddag thuis, iPhone 3G 16gb aan de oplader gehangen, vlak voor het slapen gaan nog even mail gecheckt en de nieuwste updates, toen de iphone uitgezet (echt uit, via die slider, dus niet in slaapstand). De volgende dag zette ik mijn iphone aan en toen was de accu leeg (terwijl die voor het slapen gaan nog op 100% stond). Hoe kan dat?
  #8  
Oud 26-04-09, 00:01
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Ik heb het vanmorgen ook gehad, en ook al eens eerder. Gisteravond de iPhone uitgezet d.m.v SBSettings > Power > Power Off. Vanochtend was hij ineens leeg, heel apart...
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #9  
Oud 26-04-09, 00:07
yozd yozd is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 29
Standaard

Battery Indicator Problem on Iphone - Mac-Forums.com

Daar hebben meer mensen dit probleem. Bij sommigen is het "vanzelf" over gegaan. Ik ben die van mij nu aan het opladen. Ben benieuwd of de batterij nu langer meegaat...

-edit-

Overigens zie ik dat "push" wel aanstaat (maar dan wel op "manually")...

-edit- 2

Overigens kreeg ik mijn iPhone vanochtend ook amper aan. Ik heb die powerknop wel een keer of vier moeten indrukken. Dat was ook al bizar.

Ik denk ook dat het een error is ipv een echte "battery drain". Ik lees op diverse forums dat het vaak niet (overdag) gebeurt als je hem normaal gebruikt, maar alleen als mensen hun telefoon uitzetten en daarna weer aan. Het is net alsof de telefoon "niet echt uitgaat", maar in het proces blijft hangen (vandaar dat die ook lastiger aangaat de volgende dag). Beetje wazig uitgelegd, maar ik denk dus dat het een foutje is.

Laatst gewijzigd door yozd; 26-04-09 om 00:45.
  #10  
Oud 26-04-09, 10:55
tlpeter tlpeter is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 22
Standaard

Ik heb gisteren heel even maar Wi-Fi aan gehad en gechecked of dit uit stond voor ik de iphone uit zette

Vanchtend aan gezet en jawel helemaal vol
ALs ik het niet vergeet ga ik vanacht express Wi-Fi aan laten staan en zien wat er gebeurd

Bij stond "push" nog wel aan maar die kan niks omdat Wi-Fi uitstaat en ik geen 3G gebruik op dit moment !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Als 3G uitstaat gaat mijn Iphone op 'geen service' desrosa iPhone algemeen 5 16-09-10 17:35
iPhone: Batterij gaat snel leeg [JAILBREAK'SPIRIT] karamanci Jailbreak 36 18-06-10 00:26
iPhone 2g batterij snel leeg Jeffmeister iPhone algemeen 5 23-08-09 18:11
Leeg lopen batterij terwijl de iphone uitstaat ??? tlpeter Archief 1 25-04-09 12:58
Geen internet als Edge uitstaat papegaai01 iPhone algemeen 1 29-01-09 15:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:46.