Full alu back iPhone 1.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zwarte deel aan de achterkant van je iPhone 2G is simpel te verwijderen, maar is er ook ergens een geadoniseerd aluminium uitvoering te vinden? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Full alu back iPhone 1.0
Het zwarte deel aan de achterkant van je iPhone 2G is simpel te verwijderen, maar is er ook ergens een geadoniseerd aluminium uitvoering te vinden?
Het lijkt mij iig erg mooi als de achterkant helemaal van aluminium is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Off topic
Citaat:
|
|||
|
|||
Is niet mogelijk. Onder het zwarte deel zitten de antennes. Als je dat onderdeel vervangt door een alu versie, zal je niet veel ontvangst meer hebben. Metaal blokkeert nl. radiogolven.
|
|
|||
|
|||
kdhoe
Jah toen ik las dat dat het deel is waar ze de antenne hebben zitten werd het mij ook duidelijk dat daardoor wss ook niet gekozen is voor aluminium. Wel jammer dat het ontwerp op deze manier wordt beperkt door de techniek. Verklaart echter misschien wel waarom ze niet weer voor aluminium zijn gegaan. p.s. hoe zou je "geadoniseerd" wel correct Nederlands zeggen volgens jou? Hier staat het ook zo: http://www.encyclo.nl/begrip/GEADONISEERD |
|
||||
|
||||
Probeer eens 'anodiseren'
|
|||
|
|||
Hehe, nu zie ik het ja. ano-ado. My bad
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MacBook (alu, 2008) F5 voor spaces? | Nemisis2003 | Archief | 1 | 23-10-10 17:11 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body | sportingboy | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 14-05-10 11:12 |
Iphone 2G full alu back | Nemisis2003 | Archief | 2 | 25-04-09 15:52 |
QUICKPWN 2.2 alu macbook | mr_ootez | Archief | 1 | 31-12-08 18:05 |
|
|