iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone start niet meer op - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/34055-iphone-start-niet-meer-op-verzameltopic.html)

Falastine 31-03-10 12:47

Voor mensen met een 3gs waar he appeltje steeds in beeld blijft die hem in DFU mode niet gemaakt krijgen door error 1601 of 160 of 1604 of andere error moeten dit doen 100% dat die dan wel werkt!

I HAVE THE SOLUTION, I tried EVERY troubleshooting idea there was, NOTHING worked for me. I would get stuck at the stupid boot logo, get my phone to connect to iTunes by holding down the home button for 5 seconds then connecting to usb while still holding, but it wouldn't restore because of error “1604″. Here is the solution.
1. Hold down home button for 5 second then plug in usb to phone, while still holding the home button, until the iTunes symbol appears on your phone telling you to connect to itunes.
2. Select the option to restore.
3. you should get to the point where it says “Preparing iphone for restore” then your phone will go into DFU mode DO NOT DISCONNECT. Note: your phone should be ON but it should be ALL BLACK, this is noticable, NOT OFF, just all black. This is where you get hung up on the “1604″ error usually.
4. Iphone still connected, press ctrl+alt+dlt and go to processes.
5. Go to iTunes.exe, and end the process
6. Note: your iphone should still be in DFU mode (connected, on, but black)
7. Restart itunes
8.iTunes should reconize your phone
9. Restore again. This time it should restore all the way through with no problems.
10. Run around your house in joy after 2 days of trying to fix your phone, endless frustration, and cursing apple to hell.

harrie66 01-04-10 10:18

mijn iphone 2g 8gb us versie krijgt alleen een stekkertje en een cd in beeld na dat wij hebben geprobeerd een andere software er op tezetten van 3.1.2 er stond 1.1.4 op
wie kan mij helpen om de iphone weer aan de praat te krijgen

Playboy 02-04-10 10:07

Gisteren zette ik men iphone uit maar dit duurde nogal lang dus heb ik hem uitgezet via de bovenste knop en de knop vanvoor ( samen ingedrukt te houden )
Nu krijg ik men iphone niet verder dan het apple logo daarna valt deze terug uit !
Wat moet ik doen ? Mijn iPhone word ook niet meer herkend door mijn computer !

Tunix 05-04-10 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Playboy (Bericht 433221)
Gisteren zette ik men iphone uit maar dit duurde nogal lang dus heb ik hem uitgezet via de bovenste knop en de knop vanvoor ( samen ingedrukt te houden )
Nu krijg ik men iphone niet verder dan het apple logo daarna valt deze terug uit !
Wat moet ik doen ? Mijn iPhone word ook niet meer herkend door mijn computer !

Ik heb precies hetzelfde probleem sinds vandaag, somebody help!?

Ik ben hem nu dus aan het restoren. Maar het probleem is dat ik nu een geldige simkaart erin moet doen, die ik niet heb! Hij was namelijk gejailbreakt, hoe nu verder ?


EDIT: Ik krijg hem dus niet gejailbreakt, omdat sn0wbreeze verbinding met iTunes moet maken (wat niet lukt), en blackrain werkt niet...

haantje85 06-04-10 10:27

iPhone start niet meer
 
Hallo,

Ik heb echt jullie hulp nodig.
Gister liep mijn iPhone vast en na resetten start hij niet meer op? Hij blijft bij het appel plaatje hangen en start steeds opnieuw op.
Hij draait op 3.1.2 via iTunes gedownload dus met 05.11.07 geloof ik.
Ik heb geen backup bestand gemaakt toen der tijd omdat ik er niet uit kwam hoe dat moest!:(

Nu ben ik afhankelijk van unlock omdat ik vodafone heb en kan hem dus niet zomaar naar 3.1.3 herstellen! Echter als ik een custum 3.1.2 probeer te installeren krijg ik de melding dat de versies niet compatibel zijn.

Kan iemand mij helpen alvast super bedankt!

scoop1 06-04-10 11:37

Je gelooft het, je weet niet zeker of je FW 3.1.2 met bb 05.11.07 had?

nou je probeer t nog een keer met deze Custom FW: Download iPhone OS 3.1.2 Custom Firmware (IPSW Files) for iPhone 3GS, 3G, 2G | iPhoneHeat

download van hier een Custom FW en probeer het.

Moet wel lukken en anders niet, dan heb je op dit moment 3.1.3 met nieuwe boot op je iPhone, onbewust!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door haantje85 (Bericht 434677)
Hallo,

Ik heb echt jullie hulp nodig.
Gister liep mijn iPhone vast en na resetten start hij niet meer op? Hij blijft bij het appel plaatje hangen en start steeds opnieuw op.
Hij draait op 3.1.2 via iTunes gedownload dus met 05.11.07 geloof ik.
Ik heb geen backup bestand gemaakt toen der tijd omdat ik er niet uit kwam hoe dat moest!:(

Nu ben ik afhankelijk van unlock omdat ik vodafone heb en kan hem dus niet zomaar naar 3.1.3 herstellen! Echter als ik een custum 3.1.2 probeer te installeren krijg ik de melding dat de versies niet compatibel zijn.

Kan iemand mij helpen alvast super bedankt!


haantje85 06-04-10 14:17

Het is 3.1.2 dat zeker maar wist even de baseband niet maar het klopte;)
Ondertussen gelukt om een Custom FW erop te zetten en daarmee op te starten!
Echter wanneer ik de iPhone met de nieuwe custom FW uitzet en weer aanzet blijft hij wederom hangen bij het opstarten?!:(

Klinkt haast als een hardware matige fout?

Tunix 06-04-10 14:24

Zelfde probleem hier! Alleen had ik 3.1.3 al erop gezet... Nu moet ik hem nog kunnen jailbreaken met sn0wbreeze, maar ik krijg telkens een foutmelding als ik hem wil updaten via iTunes. Help!? Heb hem echt hard nodig op het moment! Ik had hem wel in DFU gezet dus dat kan het niet zijn.

scoop1 06-04-10 14:40

waar blijft hij hangen precies?
heb je apps of backup al op de iPhone gezet? Zo ja welke?
Geeft hij enige melding of duurt het gewoon langer?
Zit hij vast als je simpincode opgeef of gewoon zo bij rebooten?

meer info aub.

hoe heb je jb uitgevoerd??
als je nu naar instellingen gaat of ben je geweest, ff naar de bootrom versie gekeken?


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door haantje85 (Bericht 434785)
Het is 3.1.2 dat zeker maar wist even de baseband niet maar het klopte;)
Ondertussen gelukt om een Custom FW erop te zetten en daarmee op te starten!
Echter wanneer ik de iPhone met de nieuwe custom FW uitzet en weer aanzet blijft hij wederom hangen bij het opstarten?!:(

Klinkt haast als een hardware matige fout?


scoop1 06-04-10 14:41

hoe heb jij 3.1.3 erop gezet?
via iTunes of Custom FW?

wat wil je updaten via iTunes??

wat is je bootrom?
:confused:


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tunix (Bericht 434788)
Zelfde probleem hier! Alleen had ik 3.1.3 al erop gezet... Nu moet ik hem nog kunnen jailbreaken met sn0wbreeze, maar ik krijg telkens een foutmelding als ik hem wil updaten via iTunes. Help!? Heb hem echt hard nodig op het moment! Ik had hem wel in DFU gezet dus dat kan het niet zijn.


Tunix 06-04-10 14:45

Ik heb custom FW 3.1.3 nu erop staan omdat mijn iphone voorheen niet meer opstartte. Nu wilde ik hem dus weer jailbreaken (want ik gebruik telfort) door middel van sn0wbreeze, maar als ik de nieuwe door sn0wbreeze gemaakte update wil installeren krijg ik foutmelding 1600: "De iPhone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan." . Welke bootrom ik heb heb ik dus geen flauw idee van, want ik krijg de iPhone niet aan.

haantje85 06-04-10 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 434798)
waar blijft hij hangen precies?
heb je apps of backup al op de iPhone gezet? Zo ja welke?
Geeft hij enige melding of duurt het gewoon langer?
Zit hij vast als je simpincode opgeef of gewoon zo bij rebooten?

meer info aub.

hoe heb je jb uitgevoerd??
als je nu naar instellingen gaat of ben je geweest, ff naar de bootrom versie gekeken?

Bij het appeltje van dat je hem net aanzet blijft hij hangen en om de +- 5 min reboot hij weer (dan zie je dat laad dingetje bij het appeltje).

Na een custom FW restore start hij op maar werkt heel erg traag en slecht. Wanneer ik dan naar algemeen info ga om te kijken loopt hij vast en start dus niet meer op. Ik probeerde ook blacksnow erop te zetten dat lukt (cydia staat er std op bij die custom fw) maar hij blijft op Zoeken en vindt geen vodafone.
Verder geen enkele foutmelding of iets dergenlijks en wanneer hij uit gaat start hij nooit meer op.:(

Bedankt voor de moeite!

Tunix 06-04-10 16:05

Ik heb door middel van redsnow de iPhone weer kunnen jailbreaken. Probleem is nog dat hij unlockt moet worden, en itunes hem nog niet herkent (melding: itunes kan de inhoud niet lezen). Iemand enig idee hoe ik deze problemen op kan lossen? Versie is trouwens 3.1.3. (7E18) .

scoop1 06-04-10 17:14

Hoe heb je JB uitgevoerd?
en waar heb je die Custom FW gedownload.
Het kan zijn dan de FW gewoon niet de juiste is voor je iPhone..

Je hebt er genoeg Custom, je kunt ook anderen FW gebruiken!
Anders herstel hem met orginele FW 3.1.2 iPod, iPhone and iPad Firmware Download
(kies bij de onder scrolmenu voor iPhone 3G S (3.1.2/ 7D11 en dan DOWNLOAD) en JB en Unlock hem.
Werkt ie goed, dan pas doe je de herstel met Custom FW 3.1.3 Download iPhone Custom Firmware 3.1.3 (IPSW) | iPhoneHeat

veel suc6 :d

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door haantje85 (Bericht 434803)
Bij het appeltje van dat je hem net aanzet blijft hij hangen en om de +- 5 min reboot hij weer (dan zie je dat laad dingetje bij het appeltje).

Na een custom FW restore start hij op maar werkt heel erg traag en slecht. Wanneer ik dan naar algemeen info ga om te kijken loopt hij vast en start dus niet meer op. Ik probeerde ook blacksnow erop te zetten dat lukt (cydia staat er std op bij die custom fw) maar hij blijft op Zoeken en vindt geen vodafone.
Verder geen enkele foutmelding of iets dergenlijks en wanneer hij uit gaat start hij nooit meer op.:(

Bedankt voor de moeite!


scoop1 06-04-10 17:25

Volgens deze: https://forum.iculture.nl/f8/ap...erstellen.html

is er maar 1 oplossing uiteindelijk, is opnieuw Jailbreaken!!

Dus dat moet je maar doen! Probeer t op deze manier:
Je hebt er genoeg Custom, je kunt ook anderen FW gebruiken!
Anders herstel hem met orginele FW 3.1.2 iPod, iPhone and iPad Firmware Download
(kies bij de onder scrolmenu voor iPhone 3G (3.1.2/ 7D11 en dan DOWNLOAD) en JB en Unlock hem.
Werkt ie goed, dan pas doe je de herstel met Custom FW 3.1.3 Download iPhone Custom Firmware 3.1.3 (IPSW) | iPhoneHeat


Unlock is makkelijk!.
In Cydia voeg de volgende Source toe: cydia.pushfix.info en dan install blacksn0w RC2 final!



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tunix (Bericht 434825)
Ik heb door middel van redsnow de iPhone weer kunnen jailbreaken. Probleem is nog dat hij unlockt moet worden, en itunes hem nog niet herkent (melding: itunes kan de inhoud niet lezen). Iemand enig idee hoe ik deze problemen op kan lossen? Versie is trouwens 3.1.3. (7E18) .


haantje85 06-04-10 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 434854)
Hoe heb je JB uitgevoerd?
en waar heb je die Custom FW gedownload.
Het kan zijn dan de FW gewoon niet de juiste is voor je iPhone..

Je hebt er genoeg Custom, je kunt ook anderen FW gebruiken!
Anders herstel hem met orginele FW 3.1.2 iPod, iPhone and iPad Firmware Download
(kies bij de onder scrolmenu voor iPhone 3G S (3.1.2/ 7D11 en dan DOWNLOAD) en JB en Unlock hem.
Werkt ie goed, dan pas doe je de herstel met Custom FW 3.1.3 Download iPhone Custom Firmware 3.1.3 (IPSW) | iPhoneHeat

veel suc6 :d

Thanks download nu die custom maar even en probeer die! Ik had ook een goede met alleen cydia ingebakken.
Ik ga deze even proberen maar ik hou hem gewoon op 3.1.2 hoor dan kan ik hem iig goed unlocken;)
Maar denk dat de iPhone echt stuk is helaas:( ik laat weten of het hielp!

*Iphone kon hem neit herstellen naar die 3.1.2 versie omdat die niet geschikt zou zijn??

scoop1 06-04-10 17:58

Ohh sorry, jij hebt geen Orginele FW 3.1.2 nodig, daar krijg je foutmelding hoorde ik een keer..

je hebt de Custom FW 3.1.2 nodig:
Download iPhone OS 3.1.2 Custom Firmware (IPSW Files) for iPhone 3GS, 3G, 2G | iPhoneHeat
:D


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door haantje85 (Bericht 434870)
Thanks download nu die custom maar even en probeer die! Ik had ook een goede met alleen cydia ingebakken.
Ik ga deze even proberen maar ik hou hem gewoon op 3.1.2 hoor dan kan ik hem iig goed unlocken;)
Maar denk dat de iPhone echt stuk is helaas:( ik laat weten of het hielp!

*Iphone kon hem neit herstellen naar die 3.1.2 versie omdat die niet geschikt zou zijn??


Tunix 06-04-10 19:41

Bedankt voor de hulp scoop, maar ik heb 5.12.01, en daarbij werkt blacksn0w helaas niet. Heb je misschien nog een andere oplossing ?

haantje85 06-04-10 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 434877)
Ohh sorry, jij hebt geen Orginele FW 3.1.2 nodig, daar krijg je foutmelding hoorde ik een keer..

je hebt de Custom FW 3.1.2 nodig:
Download iPhone OS 3.1.2 Custom Firmware (IPSW Files) for iPhone 3GS, 3G, 2G | iPhoneHeat
:D

Ik heb al meerdere geprobeerd maar hij blijft maar mis lopen!:( Blacksnow werkt ook nergens en zit wel op de normale baseband van 3.1.2

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tunix (Bericht 434925)
Bedankt voor de hulp scoop, maar ik heb 5.12.01, en daarbij werkt blacksn0w helaas niet. Heb je misschien nog een andere oplossing ?

3.1.3 met 5.12.01 is nog niet te unlocken!:mad:

Tunix 06-04-10 20:09

Ik heb nu 3.1.2 met 5.12.01, maar dan kom ik nog geen steek verder volgensmij :( Ook fuzzyband werkt niet omdat ik net iets te hoog zit. Ik heb namelijk bootloader 5.09, terwijl je 5.08 moet hebben. Heb nu dus voorlopig geen telefoon, flink balen.

haantje85 07-04-10 11:09

Niemand die mijn verhaal bekend voor komt? ben toch bang dat hij gewoon echt stuk is.....:(

haantje85 08-04-10 10:44

Up niemand die hiermee bekend is??!?!
Ik kan met een orriginele 3.1.2 custom fw de tel. wel opstarten maar zodra ik hem dan uitzet en weer aan doe blijft hij weer bij het appeltje hangen.
Wanneer ik er blacksnow opzet loopt hij voor geen meter meer, vindt ook geen vodafone en loopt vast.

Tunix 08-04-10 12:41

Dat hij vodafone niet vindt is vrij logisch, aangezien de iPhone een T-Mobile lock heeft. Dan zul je hem dus eerst moeten unlocken.

haantje85 08-04-10 20:03

Opgelost dankzij Dureco!!:d

Hersteld met een custom FW 3.1.2 05.11.07 vervolgens van alles moeten aanpassen in de iphone zelf! En toen pakte hij Blacksn0w weer wat hij eerst niet deed.

Jorrit nogmaals super bedankt;)

De Generaal 08-04-10 20:16

// Samengevoegd

master 12-04-10 10:34

hallo

ik wil graag een oplossing voor:
mij collega heeft een 3gs FW3.0 , jailbreak en unlock(ultrasn0w) en deze is op een of andere manier vast gelopen.
hij start op mij de itunes usn stekker en wordt niet meer herkent in itunes.

hoe kan ik dit weer werkend krijgen.
kan ik deze met een custom 3.1.2 fw met cydia activatie herstellen?
of andere oplossingen?

dank

divided 18-04-10 10:32

ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.

ik heb een 3gs 32gb origineel zonder jailbrake etc maar nadat de accu leeg is geweest en een nacht aan de lader heeft gehangen reageert deze nergens meer op.
ook kom ik niet meer in de DMU mode.

telefoon overleden of zijn er anders opties ?

paulvanrooij 19-04-10 17:52

Ok volgens mij heb ik aardig hetzelfde probleem als haantje85

vanmiddag ineens geen bereik meer op mijn iphone en bleef hij hangen, dus een reset gedaan en sindsdien blijft hij hangen bij het appeltje in beeld. af en toe zo'n zonnetje erbij, dan weer alleen een appeltje maar er gebeurt verder niets

Ik heb ee 3.1.2 met jailbreak omdat ik vodafone gebruik, hoe moet ik de iphone nu fixen/herstellen? Ben hier helemaal nieuw mee dus als iemand mij stap voor stap zou kunnen helpen ben ik jullie eeuwig dankbaar

*edit: ik heb die custom firmware link van scoop1 geprobeerd maar dan krijg ik error 1600
*edit2: met de originele 3.1.2 krijg ik een melding dat deze software niet geschikt is voor mijn iphone

1984 20-04-10 18:06

:confused: WIE KAN MIJ HELPEN ?

Ik heb een probleem: Vanmiddag is mijn Iphone gevallen, niets aan de hand, eerst deed íe het gewoon nog en de batterij was redelijk leeg dus tijdje later stond hij uit.
Nu in de oplader gelegd en na een uur nog geen reactie, hij gaat niet aan.... :mad:

Klantenservice gebeld (Poro Assist) en die zeggen dat ik harde reset kan uitvoeren, en daarvóór nog een back-up door middel van I-tunes alle gegevens op mn laptop zetten.. OK Klinkt goed..
MAAAAAR mn laptop herkent het apparaat niet, dus kan niets synchroniseren en wil ook niet gelijk ál mn gegevens kwijtraken door die reset, voordat ik zeker weet dat er geen betere oplossing is!

Ik baal echt vreselijk een hoop dat jullie kunnen helpen!

(PS de Iphone is van december 2009 en heb er verder niets mee gedaan, jailbreak ofzo, aub uitleggen in 'jip-en janneketaal' :D want heb me nog niet verdiept in de Iphone software&zo)

Thanx & Groetjes!

Nien/1984

jkthebest 22-04-10 15:40

Ik start net we rule op, vraagt om een update. Dus ik klik ja, en ineens schiet mijn scherm zwart, en nu staat er het apple logo.

Update: na twee keer trillen springt hij aan, en zo te zien is er niks mee. Toch vaag

Edder 25-04-10 19:54

Hallo,

Ik heb ook een vraagje, op het moment is me Iphone niet meer aan de praat te krijgen.
Het blijft gewoon een zwart scherm als ik hem opstart, niet eens een apple logo'tje ofzo.

Heb de bekende dingen al geprobeerd, zoals resetten met de home en de aan/uit knop. Lukt allemaal niet.
Iemand nog andere suggestie? Anders ga ik morgen even later reparen, voor aardig wat geld :(.

Bvd, Edwin

neophron 29-04-10 10:24

iphone start niet meer op zoals het hoort
 
Beste Iphonerz,
mijn iphone blijft hangen in het apple logo, na een tijdje zo'n kringetjes erin en dan na 5 min start ie weer opnieuw op.

nou heb ik in het verleden al een downgrade gedaan, en ik weet dat mijn gegevens bij cydia / saurik staan.

dus, ff hostfile opnieuw aangepast en ik dacht dus mijn firmware te kunnen hestellen.... niet dus :(

nadat itunes z'n herstel bij apple gaat controleren wat ie dus eigenlijk doet bij saurik's server krijg ik de volgende melding ''De Iphone kon niet worden hersteld. dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie.

ik heb een 3GS waar 3.1.2 op draaide en nu wil ik hem herstellen met iPhone2,1_3.1.2_7D11_Restore.ipsw. voor zover ik weet is dat gewoon goed.

tips and / or tricks anybody? ik weet het echt ff niet meer... :(

eentje 29-04-10 11:12

morgen komt jb voor 3.1.3 uit als je niet afhankelijk bent van unlock kun je daar op wachten.

wat er mis gaat geen idee.
als het reboot loop is kun je daar volgends mij ireb voor gebruiken

Thiersie 29-04-10 16:13

hallo

Mijn Iphone 2G 16giga word niet meer herkend door mijn computer noch door Itunes, het enige wat ik krijg is een apple logo die aan en uit gaat, het is net alsof ie wel wil opstarten maar het lukt hem blijkbaar niet!

Iemand op de hoogte van dit probleem en een eventuele oplossing?
Alvast bedankt!

ZeniaC 29-04-10 16:15

Ik heb hetzelfde probleem als Neophron. Heb iReb geprobeerd, maar ik krijg gelijk een Windows foutmelding met "Reddy.exe werkt niet meer".

Heeft iemand nog een andere manier om mijn 3GS uit de "Infinite Loop" te halen?

Mijn situatie:
OS: Win Vista 32bit
iPhone: 3GS 16gb, FW 3.1.2

andretr 30-04-10 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raz000r (Bericht 417384)
Hij is nu aan het recoverren, werkt met dit:

https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html

Zal nu wel van OS 3.0 naar 3.1 nog iets gaan, dus zal ik opnieuw moeten jailbreaken, maarja als mn phone het maar weer doet, hij doet iig weer iets, meer als toennet, moet werken, je moet wel echt precies 10 seconden ongeveer doen zodat je die popup krijgt, en vergeet niet je itunes te openen ! Succces!


Ze doet het weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dank dank dank!!!

nu nog even een jailbreak zoeken die werkt op een 3.1.3 versie...

Jeffryvr 05-05-10 11:53

Beste mensen, ik heb een probleem:

Iphone 3GS 16GB met 3.1.2 Firmware
Jailbraik dmv Blackra1n

Nu kreeg ik gisteren via ROCK een melding dat er updates waren die ik heb uitgevoerd.
Een update lukte niet en gaf een foutmelding.

Niks aan de hand verder.

Nu wil ik vanmorgen mijn iphone even rebooten dus zet hem uit.
Op het moment dat ik hem aan wil zetten doet hij zga niets meer

Krijg een kleine 5 seconden het Apple logo te zien en gaat dan weer uit.

Wat heb ik al geprobeerd:

- Harde reboot
- Iphone handmatig in recovery zetten
- Connecten met Ibrick
- Connecten met Itunes

Op alles geeft hij geen enkel teken van leven.

Wie van jullie kan me helpen, zit nu even met me rug tegen de muur omdat ik aardig afhankelijk ben van mijn telefoontoestel.

Als iemand me kan helpen ben ik ook op MSN beschikbaar: jeffryv@hotmail.com
Of via de mail jeffrymobiel@gmail.com

Hoop dat iemand me kan helpen.

justin2108 05-05-10 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeffryvr (Bericht 447702)
Beste mensen, ik heb een probleem:

Iphone 3GS 16GB met 3.1.2 Firmware
Jailbraik dmv Blackra1n

Nu kreeg ik gisteren via ROCK een melding dat er updates waren die ik heb uitgevoerd.
Een update lukte niet en gaf een foutmelding.

Niks aan de hand verder.

Nu wil ik vanmorgen mijn iphone even rebooten dus zet hem uit.
Op het moment dat ik hem aan wil zetten doet hij zga niets meer

Krijg een kleine 5 seconden het Apple logo te zien en gaat dan weer uit.

Wat heb ik al geprobeerd:

- Harde reboot
- Iphone handmatig in recovery zetten
- Connecten met Ibrick
- Connecten met Itunes

Op alles geeft hij geen enkel teken van leven.

Wie van jullie kan me helpen, zit nu even met me rug tegen de muur omdat ik aardig afhankelijk ben van mijn telefoontoestel.

Als iemand me kan helpen ben ik ook op MSN beschikbaar: jeffryv@hotmail.com
Of via de mail jeffrymobiel@gmail.com

Hoop dat iemand me kan helpen.

Zelfde had ik ook !!
ik ben hem nu aan het restoren met Itunes heb hem in herstel modus kunnen zetten met geluk.
zal later wel posten als het gelukt is.

voor anderen Update de Updates in ROCK niet !!!!!!!!!!!!!!
je verwijderd een LIB die waarschijnlijk nodig is voor het opstarten van springboard.

gsa87 05-05-10 12:48

Beste mensen,

Ik heb het idee dat mijn probleem grotendeels vergelijkbaar is met de twee posts hierboven.
Na een lege batterij en een nacht opladen valt de telefoon na 7 a 8 seconden weer uit. Een foutmelding bij een update in Rock/Cydia ging hier aan vooraf.

De home en power button enkele seconden indrukken helpt tot nu toe niet. Ik ben bang dat een herstel via de DFU mode nog mijn enige optie is. MAAR ik heb wat bestanden op het toestel staan die ik gewoon moet hebben.

Zijn deze nog te redden voordat ik overga op herstel?


Alvast bedankt!

connick41 05-05-10 12:55

Citaat:

Zijn deze nog te redden voordat ik overga op herstel?
Same here... Ik heb nu een custom 3.1.2 en onlangs nog een
backup gemaakt in Itunes. Kan ik in DFU gaan en vervolgens
in Itunes met Shift/Herstellen de custom 3.1.2 opnieuw aanwijzen,
installeren en vervolgens mijn programma's/instellingen enz. via
de itunes backup terugzetten?

Dit is echt helemaal !#$%, bedankt RockApp!! :mad:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55.