men touchscreen vanonder werkt niet :s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) nie meer kan nie meer belle of mail of ipod wat kan ik er aan doen ? :S...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
men touchscreen vanonder werkt niet :s
nie meer kan nie meer belle of mail of ipod
wat kan ik er aan doen ? :S |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
lijkt erop alsof je touchscreen kapot is. Wel vreemd dat dit altijd de onderste 1,5 cm is die kapot gaat
|
|
||||
|
||||
Dat klinkt niet goed. Ik heb hier vaker van gehoort netzoals peter en er is geen fix voor. Zit hier btw garantie op?
Goodluck & Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Het enigste wat je op dit moment kunt doen, is je scherm laten vervangen.
Kijk hier waar je dit kunt laten doen: https://forum.iculture.nl/f1/ip...repareren.html |
|
||||
|
||||
Wooow das duur! zoon schermpje kost apple 50 euro ofzo...!?!
Hmm maar ik begrijp dus dat er geen garantie op zit? Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je hebt dus alleen garantie in het land waar je het toestel gekocht hebt, in dit geval, amerika. Ik persoonlijk vind dit heel erg krom, want normaal gesproken heeft apple juist een wereldwijde garantie. Je kunt dus twee dingen doen: -Toestel terug sturen naar iemand die je kent in amerika + de bon uiteraard, en dan hopen dat je een nieuw toestel krijgt.(verzendkosten) -Toestel laten repareren bij fixsupport (3 maanden garantie) Ik heb op dit moment ook een iPhone terug gestuurd naar amerika, de batterij had het plotseling begeven, hopelijk krijg ik aanstaande week bericht, dat we een nieuwe gekregen hebben. |
|
||||
|
||||
Hmm ik had eerder hele andere verhalen gelezen en gehoord en dat leek me al vreemd .
Dat is idd krom maar ik vindt het nog royale dat ze op andere producten wereld wijde garantie geven... De meeste producten doen het per wereld deel (bv Sony, Microsoft (Xbox) en Nintendo) maar dan nog heb ik het altijd bijzonder stom gevonden Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Ik kwam toevallig dit tegen op YouTube:
YouTube - My iPhone showed up broken Hij kreeg in de Apple store direct een nieuwe mee. Ze kennen het probleem dus en gaan niet moeilijk doen. Ik denk dat de kans klein is dat ze er achter komen dat hij unlocked is. |
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd hoe bij gsmtrack zulke dingen oplost. Ik heb mijn iphone bij hun in Nederland gekocht!
|
|
|||
|
|||
ik heb ook wel eens het probleem dat mijn slide het niet doet als iemand belt.
moet hem dan opnieuw rebooten en dan doet hij het weer. hebben jullie dat ook wel eens? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik bedoelde de Apple store in de US... Lijkt me sowieso dat de iPhone daar weer naartoe moet inderdaad.
|
|
||||
|
||||
ok maar heb jij $800 over voor een ticket om hem ff terug te brengen? dan is een nieuw schermpje toch goedkoper...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touchscreen werkt niet meer | mvlips | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 18:49 |
Touchscreen werkt niet meer :S | Buffalo | iPhone algemeen | 8 | 19-08-09 10:25 |
de touchscreen werkt niet meer? | Eddie Sprietsma | iPhone algemeen | 3 | 18-08-08 08:37 |
Touchscreen werkt niet meer | Hesselk | Archief | 0 | 25-05-08 11:01 |
Touchscreen werkt niet meer | Biatelli | iPhone algemeen | 0 | 18-05-08 05:15 |
|
|