SMS achtig iets, een soort waarschuwing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag kreeg ik ineens een soort bericht op mijn iPhone. Het leek op een SMS maar dat was het niet voor zover ik weet. Er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS achtig iets, een soort waarschuwing
Vandaag kreeg ik ineens een soort bericht op mijn iPhone. Het leek op een SMS maar dat was het niet voor zover ik weet. Er staat geen nieuwe sms in mijn inbox.
Ik heb er ook verder geen last van gehad. Dit is het bericht dat ik kreeg: Ik veronderstel dat dit een of andere sms reclame (spam) dienst is? Nog iemand die dit ooit had? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je onlangs nieuwe software geïnstalleerd op de iPhone?
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet niet neen!
|
|
|||
|
|||
Vaaaag. hoop niet dat de iPhone binnenkort helemaal belaagd word met die troep.
|
|
||||
|
||||
hbe ik ook al een keer of 3 gehad.
was wel een andere tekst,en als je dan in je inbox van je smsjes gaat kijken staat er inderdaad niets in! ik zit bij mobistar (misschien wat met de provider te maken
|
|||
|
|||
Aangezien het er niet uit ziet als een normaal ontvangen sms zou ik zeggen dat het iets is wat van binnenuit gebeurd.
Jullie je iPhone gejailbreaked? Misschien toch bij een bepaalde jailbreak app inbegrepen...? |
|
|||
|
|||
Belgie only?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Movies in iTunes in een soort album zetten | Carlo_1983 | iPad algemeen | 0 | 17-04-10 09:25 |
Voegt een Ipad iets toe als je een Iphone hebt | grootnick15 | iPad algemeen | 4 | 14-04-10 02:50 |
Zelf een soort van uitzending gemist site maken? | mathijs666 | iPhone Apps | 11 | 26-01-09 19:27 |
Een soort van vastlopen | Jerreby | iPhone algemeen | 0 | 08-05-08 19:02 |
|
|