Google zoekgeschiedenis verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik vaak nutteloze dingen opzoek op m'n iPhone op google, wil ik wel eens weten of ik die zoekgeschiedenis ook kan verwijderen? Op m'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google zoekgeschiedenis verwijderen
Aangezien ik vaak nutteloze dingen opzoek op m'n iPhone op google, wil ik wel eens weten of ik die zoekgeschiedenis ook kan verwijderen?
Op m'n iMac kan dat wel en op Windows computers ook. Waar kan ik die zoekgeschiedenis verwijderen? Ps: Geschiedenis, Cookies en Cache verwijderen helpt geen fluit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet niemand wat?
|
|
||||
|
||||
handmatig je geschiedenis verwijderen, in: /private/var/mobile/Library/Safari
|
|||
|
|||
Dat snap ik niet
Hoe doe je dat op Mac OS? |
|
||||
|
||||
download fugu of cyberduck
De rest van de info kan je in de wiki vinden op dit forum |
|
|||
|
|||
Het moet toch kunnen zonder een programma te downloaden.
Het zal vast allemaal legaal zijn enzo, maar ik wil graag een simpelere oplossing dan het downloaden van een programma en zitten rommelen in m'n waardevolle iPhone. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oftewel: Citaat:
|
|||
|
|||
Thanks !!
Dat werkte, hartstikke bedankt |
|
||||
|
||||
Super dankjwel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu lukt het mij niet meer om te verwijderen |
|
|||
|
|||
ik doe haltijd herstel alle instellingen dan dan gaat het weg
|
|
|||
|
|||
Ah, laat maar al... Voor degene die het niet lukken even een paar dingen met yahoo opzoeken ( minstens 3 dingen ookal werkt yahoo moeilijker, trager,...
|
|
|||
|
|||
warom wil je het eigenlijk weten
(niet doordenken hoor maar ik wil het gewoon weten ) |
|
|||
|
|||
makkelijk
Bij mij werkt het volgende:
ga in safari naar je bladwijzers, kies voor geschiedenis en vervolgens linksonder "WIS"!!!!! |
|
|||
|
|||
Hartelijk bedankt, was hier ook al even naar op zoek !
Zij bedoelen de suggesties die verschijnen als je gaat googlen, niet je gewone geschiedenis.
|
|||
|
|||
|
Labels |
google, verwijderen, zoekgeschiedenis |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoekresultaten Google verwijderen | RutgerN | iPad algemeen | 6 | 05-04-11 12:43 |
Google Search in Safari uit laten komen bij iPhone Google | flipjevandejam | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-09-08 14:50 |
|
|