blauwe vierkantje met ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wie kan mij vertellen wat ik kan nemen om op websites niet meer dat blauwe vierkantje wat op een dobbelsteen lijkt met een vraagteken te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
blauwe vierkantje met ?
wie kan mij vertellen wat ik kan nemen om op websites niet meer dat blauwe vierkantje wat op een dobbelsteen lijkt met een vraagteken te voorschijn komt..
alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je je vraag wat beter formuleren?
|
||||
|
||||
Hij bedoeld flash.
De iphone ondersteund dit niet. |
|
||||
|
||||
hij laat sommige foto's denk ik niet zien op een website,dan zie ik echt alleen maar een klein blauw vierkantje wat op een lego steentje lijkt (sorry zei eerst dobbelsteentje) lijkt op een lego steen met een vraagteken er in,
jah precies sorry kon de niet op komen kan je hier is voor krijgen in cydia? Laatst gewijzigd door Bomans; 27-05-09 om 16:30. Reden: edit-knop gebruiken aub!!! |
|
|||
|
|||
De Iphone ondersteunt nog geen flash dus die ''plaatjes'' kan die gwwn niet weergeven. Ook niet met een applicatie in cydia.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
okay heel erg bedankt voor de snelle informatie, bedankt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Foto: blauwe zweem bij opname met flitslicht | voske777 | Muziek, foto & video | 1 | 08-03-11 17:14 |
raar vierkantje in berichtenscherm | bniko1 | iPhone algemeen | 5 | 13-08-10 23:12 |
vierkantje op Wi-Fi-logo plekje | skater_07 | Archief | 5 | 15-08-08 21:14 |
Vierkantje boven in beeld | wieke | Archief | 5 | 19-04-08 15:17 |
|
|