"ProxiMenu" plots op springboard? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben Proximus gebruiker (Belgium baby) en plots staat er bovenaan op het scherm "ProxiMenu": Je kan er niet op tappen, dus het heeft geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"ProxiMenu" plots op springboard?
Ik ben Proximus gebruiker (Belgium baby) en plots staat er bovenaan op het scherm "ProxiMenu":
Je kan er niet op tappen, dus het heeft geen functie. Niet dat het mij stoort ofzo, maar waarom staat dat er ineens? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er staat ook wel eens sms diensten
Het zal Hoog waarschijnlijk iets te maken hebben met je provider, Ik wil het ook weten.glglglgl |
|
||||
|
||||
Dit is al vaker aan bod gekomen hier op het forum. Beetje moelijk te vinden.
Dit is iets maar nog niet helemaal
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde sinds vandaag, plots staat het er:
|
|
|||
|
|||
Heb ook proximus maar bij mij is het in ieder geval niet.
|
|
||||
|
||||
Het is er ook maar plots gekomen na 7 maand!
|
|
||||
|
||||
Mss eens herstellen? Want het lijkt me op het 1e zicht wel storend, niet?
|
|
||||
|
||||
Hiervoor ga ik heus niet herstellen. Mij stoort het in ieder geval niet.
Als het me stoort zal ik eerst proberen met een respring of een reboot. Helpt dat niet dan blijft het staan tot 3.0 er is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem springboard steeds op "zwart" en niet wakker te krijgen | mdecocq | iPhone algemeen | 4 | 26-08-10 13:19 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Plots vreemd scherm ipv "ontgrendel" scherm | BfromB | iPhone algemeen | 9 | 23-01-09 00:23 |
Iconen verwijderen van "springboard" | Mills | iPhone algemeen | 16 | 23-12-08 12:37 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|