MobileMe email alias vanuit mail (OS3.0?!) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanuit de huidige mail app is het niet mogelijk om via een mobileme alias een mailtje te versturen. Gaat altijd via de hoofd identiteit. Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MobileMe email alias vanuit mail (OS3.0?!)
Vanuit de huidige mail app is het niet mogelijk om via een mobileme alias een mailtje te versturen. Gaat altijd via de hoofd identiteit. Hoe zit dit eigenlijk in de volgende versie van mail? Kan vanuit die versie wel met een alias worden gemaild?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik draai al een tijdje versie 3.0 beta5 maar zit er niet in. Hopelijk in een volgende beta of in de official release.
|
|
|||
|
|||
Hopelijk wordt dat er nog bijgezet, heb zelf 2 aliassen bij mobileme.
Voor de €79,- per jaar mag dat wel
|
|||
|
|||
dit wilde ik dus net vragen ... Het is dus niet mogelijk om vanaf een alias een mail te sturen .. is het wel mogelijk om de mails gescheiden te ontvangen?
|
|||
|
|||
@Amien: Nee de mailtjes worden zonder markering/arcering in de inbox van mobileme opgehaald. Op je mac daarentegen zie je wel de markering zoals geselecteerd in de instellingen.
@mcman: waar baseer je dat op? Dat dit wel zou mogen.....lol |
|
||||
|
||||
Zat met precies dezelfde vraag. :-( En zoeken op dit forum leverde alleen dit topic op. Hoop inderdaad dat deze mogelijkheid er snel komt want ik wil bijvoorbeeld niet dat ze op mijn werk mijn "werkelijke" e-mail adres weten, maar wil zo nu en dan wel eens een mailtje sturen vanaf mijn iPhone.
Ik ga wel even puzzelen of er een work-around is tot het standaard op de iPhone mogelijk wordt. |
|
||||
|
||||
Okee, de eerste "workaround" werkt wel, maar is alles behalve elegant en zeker geen "Apple style". :-P
Je kan via een alias verzenden als je werkt vanuit een concept welke op de Mac is aangemaakt. Dit vergt dus wel als voorbereiding dat je al een concept (ook al is het leeg) hebt opgeslagen in je MobileMe account.
Het lege mailtje staat nu in je iPhone's MobileMe account onder "Concepten". Je kunt het vanaf daar gewoon afmaken en versturen onder de alias die je bij het opslaan van het concept had gekozen. Nogmaals, niet echt elegant, maar het werkt wel. 'k Ga even verder puzzelen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MobileMe Email | Rivinn | iPhone algemeen | 4 | 22-02-11 14:25 |
Kan gene email versturen vanuit buitenland | arcovandermeij | iPhone algemeen | 0 | 24-10-10 00:53 |
Email scrambled na versturen vanuit iPhone | azamc | iTunes | 10 | 22-10-09 01:04 |
E-Mail notificatie OS3 | PattiMan | iPhone algemeen | 10 | 11-10-09 22:15 |
mobileme en ander email adres? | rolfhendriksen | iPhone algemeen | 4 | 03-07-09 14:48 |
|
|