gesprek mislukt en geen netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weer een update: 8 sept een email gekregen dat ie nu eindelijk gerepareerd zou worden en dat ik em binnen een week kon verwachten natuurlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weer een update:
8 sept een email gekregen dat ie nu eindelijk gerepareerd zou worden en dat ik em binnen een week kon verwachten natuurlijk niets gekregen! 2 weken geleden gebeld en konden ze niets zeggen waar die was of wanneer ik em wel terug kon verwachten vandaag gebeld en hetzelfde liedje, ze hebben geen idee wat er aan de hand is of wat is of wanneer ik hem weer kan verwachten.......ikzelf ben dus erg terughoudend als ik weer aanbiedingen zie van GSM.Nl met iphone aanbiedingen......als ze me goed helpen of ik krijg em ooit nog terug zal ik het hier ook melden.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dringend help aub.geen netwerk
ik heb me iphone 3GS net geupdate naar firmware 3.1.2 maar nu heb ik geen netwerk ..hij is gejailbreakt..het is dringend wie kan me helpen aub..ik hoort het van jullie bedankt..
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je update uitgevoerd? De normale manier in iTunes of via shift+herstel en custom firmware selecteren?
|
|||
|
|||
met PwnageTool 3.1.4 gejailbreak..hij is normaal ook simlockvrij maar nu accepteert geen een simkaart..krijg steed geen service..
ja via shift+herstel en custom indd Is er manier om dit snel op te lossen?.ik word helemaal gek van dit..ik kan nu niet meer bellen.. Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 14:52. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
|||
|
|||
Welke provider gebruik je? Heb de indruk dat mobistar netwerk platligt voor de moment...
|
|
|||
|
|||
T-mobile..me iPhone is ook simlockvrij..
Laatst gewijzigd door jamalmo; 17-10-09 om 02:01. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok ok ik ben ws heel ongeduldig, maar ik wil even melden dat ik zojuist de Iphone terug heb ontvangen van GSM.NL. In het begin ging alles wat traag maar de service en afhandeling van de laatste maand was perferct! Een dikke pluim voor GSM.NL en voor mijn nu weer werkende iphone!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem met sim-kaart van Proximus (Belgie).
Al een idee wat de oplossing is?! |
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd.
|
|||
|
|||
ja het moederbord (of met een t??) was kapot............
|
|
|||
|
|||
na update naar 3.1.4 werkt simkaart niet meer
ik heb via i-tunes mijn iphone 3G geupdate (wat ik niet had moeten doen)ik kon er niks meer mee, (simlock) heb de iphone gejailbroken wat gelukt is, alles werkt weer alleen de telefoon vindt geen netwerk en ook kan ik de contacten van de simkaart niet lezen, wat volgens mij betekent dat de iphone de simkaart niet zien,
weet iemand hier een oplossing voor? groeten Jeroen |
|
|||
|
|||
Ik heb eerst iets met fuzzyband gedaan en daarna ultrasnow nog eens geinstalleerd en toen ging het weer...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik kan ook wel zeggen dat ik eerst 3 rondjes heb gedraaid en daarna Ultrasn0w opnieuw heb geïnstalleerd, maar dat wil niet zeggen dat iedereen 3 rondjes moet draaien Er zijn al zoveel mensen die denken dat Fuzzyband hun baseband kan downgraden, maar dat lukt alleen bij de allereerste 3G toestellen en derhalve nooit bij een 3GS toestel |
|
|||
|
|||
ik heb fuzzyband gedownload maar wordt ""not supported" , werkt alleen met Bootloader versie 05.08 en ik heb 06.04 , weet iemand een andere oplossing?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb ook het probleem, Ik heb een Iphone 4 16 gb met vodafone micro sim. Ben vanochtend naar Belcompany gegaan om te vragen of zij iets wisten. Ze hebben toen naar vodafone gebelt en gevraagt of ze mijn Iphone konden resetten op gebied van Bellen en smsen enzo Het zou een paar uur duren en dan moest ik hem ff aan en uit zetten. Hij doet het nu nog niet maar ik probeer vanafond nog. Felix |
|
|||
|
|||
Hey,
Zoals in me post hiervoor heb ik een iPhone 4 met vodafone prepaid. Ben vanochtend naar Vodafone en iCenter geweest in Almere. Daar zeggen ze dat je antenne kapot is. Bij iCenter verwezen ze mij door naar de iCenter in amsterdam zodat ik daar een nieuwe iPhone kon krijgen. Ik ga deze vrijdag naar Amsterdam om te kijken of ik inderdaad een nieuwe krijg. Ik hoop dat je iets meer weet. (Trouwens,.. Dat reset gedoe bij de Belcompany heeft niks geholpen.) Mvg Felix |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesprek mislukt, maar wel ontvangst | pascalmartini | iPhone algemeen | 2 | 07-02-12 21:36 |
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' | Typ 81 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-11 12:42 |
gesprek mislukt (T-Mobile) | wheely | Odido (T-Mobile) | 5 | 28-12-09 19:23 |
Gesprek mislukt... huh | mattheus | iPhone algemeen | 5 | 26-01-09 15:11 |
Gesprek mislukt | Cena | iPhone algemeen | 5 | 15-08-08 13:17 |
|
|