iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/35748-officiele-release-3-0-deel-ervaringen-hier.html)

El_Diablo 17-06-09 20:25

is dit nou precies dezelfde als de GM, of is het toch verstandig de laatste te updaten?>

PeterTe 17-06-09 20:26

Kan iemand ook de push-notificatie's niet zien?!

vaswani 17-06-09 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door misterx (Bericht 297998)
Even voor alle duidelijkheid. Ik heb een iPhone 2G en ik wil graag 3.0 erop.
Ik heb mijn iphone geunlocked en ge-jailbreaked. De unlock wil ik natuurlijk gewoon houden maar de jailbreak mag van mij later wel. Ik kan nu toch gewoon naar 3.0?

Ik heb net het bestand via wiki gedownload. Hoe kan ik deze nu installeren?
Gewoon in Itunes en dan 'alt- werk bij' toch? ( ik kan hier geen bestand selecteren)

Doe ik wat fout?

Je moet wel zoeken naar de download. hij staat blijkbaar elders.

Daantjuhh14 17-06-09 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jagular (Bericht 298005)
het beste is om even te wachten. Het zal maar een paar dagen duren (als het geen uren zijn).
het kost je veel meer tijd om alles anders weer terug te zetten

Oke, en waarop moet ik wachten dan? op quikpwn enzo? maar inperinciepe is het nu al mogelijk?

leerentveld 17-06-09 20:27

Ik heb net mijn 2g geupdated alles werkt super, alleen de MMS functie kan ik nog niet vinden.

ButcherJF 17-06-09 20:27

Vanuit de GM via shift/update de 'nieuwe' 3.0 er op gezet. Kan (nog steeds) niet MMS-en. Moet misschien toch maar eens een herstel doen.

Acrobat 17-06-09 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GuitarHero (Bericht 297992)
Heb je de Final via de link in dit forum gedowdload, of via iTunes?
Via het forum kan net zo goed de GM zijn, en dan is de bestandsgrootte natuurlijk gelijk.


Ik heb 'm uit de Wiki van deze site en die verwijst naar:

http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw

Als je goed naar de link kijkt zie je de datum van vandaag daar in terug. Het bestand is trouwens 241.229.233 bytes groot (ongeveer 230MB dus).

erv 17-06-09 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leerentveld (Bericht 298017)
Ik heb net mijn 2g geupdated alles werkt super, alleen de MMS functie kan ik nog niet vinden.

Jij hebt dus gewoon op update gedrukt? geen alt herstel met alternative bestanden?

Tijn85 17-06-09 20:29

Hoe kan je nou zoeken in je hele telefoon dan? Dat heb ik nog niet kunnen vinden.

Lezz 17-06-09 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door amphora (Bericht 297986)
p.s. een 2g kan je zonder problemen op de normale manier via itunes updaten. tenzij je graag je jailbreak meuk wilt houden.

Net de 2G van mijn vriendin geüpdate, maar krijg de melding dat de sim niet ondersteund wordt. Iemand een idee.

Heb shift+update gedaan...

nickdw 17-06-09 20:30

iik heb ook GM versie, naar welke FW moet ik hem terugzetten en waar download ik dat?

The Hipster 17-06-09 20:30

Ik heb zojuist mijn iphone 2g geupdate naar 3.0 maar nu geeft hij aan dat ik aleen maar emergency calls kan maken. Maar ik kan wel gewoon mijn sim kaart code invoeren en een nummer intoetsen en bellen(en gebeld worden).
Maar ik krijg geen menu te zien.. Heb ik iets verkeerds gedaan toevallig?

alvast bedankt

El_Diablo 17-06-09 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn85 (Bericht 298025)
Hoe kan je nou zoeken in je hele telefoon dan? Dat heb ik nog niet kunnen vinden.

naar links sliden op hoofdscherm bij de 1e pagina

madboy1973 17-06-09 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Hipster (Bericht 298035)
Ik heb zojuist mijn iphone 2g geupdate naar 3.0 maar nu geeft hij aan dat ik aleen maar emergency calls kan maken. Maar ik kan wel gewoon mijn sim kaart code invoeren en een nummer intoetsen en bellen(en gebeld worden).
Maar ik krijg geen menu te zien.. Heb ik iets verkeerds gedaan toevallig?

alvast bedankt

Ik heb hier het zelfde probleem :mad:

Edit: Melding is weg, waren wat problemen bij iTunes store waarschijnlijk.

leerentveld 17-06-09 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erv (Bericht 298023)
Jij hebt dus gewoon op update gedrukt? geen alt herstel met alternative bestanden?

Ja gewoon op update gedrukt en gewacht daarna deed alles het helemaal behalve MMS.

Basrose 17-06-09 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Hipster (Bericht 298035)
Ik heb zojuist mijn iphone 2g geupdate naar 3.0 maar nu geeft hij aan dat ik aleen maar emergency calls kan maken. Maar ik kan wel gewoon mijn sim kaart code invoeren en een nummer intoetsen en bellen(en gebeld worden).
Maar ik krijg geen menu te zien.. Heb ik iets verkeerds gedaan toevallig?

alvast bedankt

loskoppelen van de kabel
je pin intoetsen
weer verbinden met de computer

El_Diablo 17-06-09 20:32

sowieso is het precies dezelfde versie als de gm, precies even groot bestand zie ik nu

The Hipster 17-06-09 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door madboy1973 (Bericht 298041)
Ik heb hier het zelfde probleem :mad:


ahhh ok dan ligt het gelukkig niet aan mij.. :).. Iemand een goede tip voor ons?

Alvast bedankt

prtyanml8 17-06-09 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leerentveld (Bericht 298017)
Ik heb net mijn 2g geupdated alles werkt super, alleen de MMS functie kan ik nog niet vinden.


MMS is ook niet beschikbaar voor 2G iPhones :) enkel voor de 3G

iScorpio 17-06-09 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Hipster (Bericht 298035)
Ik heb zojuist mijn iphone 2g geupdate naar 3.0 maar nu geeft hij aan dat ik aleen maar emergency calls kan maken. Maar ik kan wel gewoon mijn sim kaart code invoeren en een nummer intoetsen en bellen(en gebeld worden).
Maar ik krijg geen menu te zien.. Heb ik iets verkeerds gedaan toevallig?

alvast bedankt

iPhone uitzetten, simkaart erin, aan iTunes hangen en de iPhone opnieuw opstarten. iTunes moet hem dan herkennen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.