//

pdp identiteit niet geaccepteerd

pdp identiteit niet geaccepteerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) probeer maar, werkt denk ik niet. Je moet je apn instellingen onder Instellingen/Algemeen/Netwerk/Mobile Datanetwerk invullen. Zoek op het forum of internet even naar de juiste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-10-10, 19:04
pdpprobleem pdpprobleem is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

probeer maar, werkt denk ik niet.

Je moet je apn instellingen onder Instellingen/Algemeen/Netwerk/Mobile Datanetwerk invullen. Zoek op het forum of internet even naar de juiste instellingen

het bovenstaande kan niet met firmware 4.1
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-10-10, 21:51
FredW FredW is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb precies hetzelfde. Na overzetten van het nummer langen tijd in de rij bij helpdesk Tmobile .... maar ook geen oplossing.
  #23  
Oud 07-10-10, 22:23
Ideke Ideke is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Lightbulb PDP-identiteit niet geaccepteerd

Hetzelfde probleem. Ik was zo blij met mijn Iphone 4, maar dit is toch wel héél vervelend. Ik hoor het graag wanneer er een oplossing is.
  #24  
Oud 08-10-10, 01:08
yuri0172 yuri0172 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 23
Standaard

niet gelukt inderdaad!
misschien moet je een paar dagen wachten ofzo?
een vriendin van mij moest 2 dagen wachten om weer internet te krijgen na haar nummer over te zetten.( dat was wel op een bb)

zijn er ook mensen die al meerdere dagen wachten?
  #25  
Oud 08-10-10, 10:54
pdpprobleem pdpprobleem is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

Ja wacht al 2 dagen zonder resultaat "PDP-identiteit niet herkent. T-Mobile kan mij ook niet helpen ben zelfs in de winkel geweest.
  #26  
Oud 08-10-10, 12:02
yuri0172 yuri0172 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 23
Standaard

Ik wacht nu ook al 2 dagen. ben gister ook naar t-mobile store geweest en hun wisten ook geen oplossing inderdaad.. t enige wat ie zij is dat ik een paar dagen moest wachten..
ik ga vanmiddag nog een keer naar de klanten serves bellen.

ze moeten dit proleem echt snel oplossen want ik heb het onderhand spuugzat.
  #27  
Oud 08-10-10, 12:03
demefemf demefemf is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 5
Standaard

hallo

ik heb ook hetzelfde probleem.
mijn nummer is ook op 6-10 overgezet van telfort naar T-mobile.
voor de verzetting had ik gewoon 3G op mijn iphone, maar na het overzetten heb ik ook die PDP fout.
ik ben al naar de mac store geweest (daar heb ik hem gekocht) en de technische dienst had er naar gekeken maar zij konden het ook niet vinden.

ik hoop dat hier snel een oplossing voor gevonden word
  #28  
Oud 08-10-10, 12:48
pdpprobleem pdpprobleem is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

Ja, heb dus precies het zelfde, ik ga het nog tot na het weekeinde afwachten, daarna, moeten ze hem volgens de t-mobile medewerker van de winkel vervangen met een ander toestel. Rare oplossing wat mijn toestel werkt gewoon.
  #29  
Oud 08-10-10, 13:21
pdpprobleem pdpprobleem is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

Probleem is opgelost ik kan sinds zonnet weer mobiel internetten. Ging vanzelf.
  #30  
Oud 08-10-10, 14:03
AMLDam AMLDam is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

Ook ik heb hetzelfde probleem, mijn nummer is overgezet van Telfort naar T-mobile.. En herstellen via de netwerkinstellingen of iTunes helpt niet.
De klantenservice vertelde mij vanochtend dat dit probleem waarschijnlijk veroorzaakt wordt door de simkaart, ze sturen nu een nieuwe op en dan zou het probleem verholpen moeten zijn.
  #31  
Oud 08-10-10, 14:18
pdpprobleem pdpprobleem is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMLDam Bekijk bericht
Ook ik heb hetzelfde probleem, mijn nummer is overgezet van Telfort naar T-mobile.. En herstellen via de netwerkinstellingen of iTunes helpt niet.
De klantenservice vertelde mij vanochtend dat dit probleem waarschijnlijk veroorzaakt wordt door de simkaart, ze sturen nu een nieuwe op en dan zou het probleem verholpen moeten zijn.
U heeft onze Klantenservice gebeld. Bedankt daarvoor. U kunt weer gebruik maken van internet, excuses voor het ongemak. Heeft u nog vragen? U kunt ons bereiken op nummer 1200 vanaf uw mobiel. Groeten, T-Mobile.

Bij mij is het na 2 dagen vanzelf opgelost na mijn probleem gemeld te hebben.
  #32  
Oud 08-10-10, 15:20
FredW FredW is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard dit iets?

How to Set iPhone 4 APN One Step
  #33  
Oud 08-10-10, 17:00
yuri0172 yuri0172 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 23
Standaard

Mijne doet het weer! je moet dus gewoon eventjes gedult hebben! . Alles doet t weer perfect!
  #34  
Oud 08-10-10, 19:47
Musampa Musampa is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

HEEL apart vind ik dit hoor, mijn nummer is OOK omgezet op 6-10, en toevallig heb ik ook geen internet... heb het alleen nog niet gemeld bij t-mobile, het is nu wel 2 dagen later dus zal het probleem zichzelf oplossen of moet ik toch nog even contact opnemen zodat er actie wordt ondernomen door T-Mobile.

mvg Musampa
  #35  
Oud 08-10-10, 20:25
pdpprobleem pdpprobleem is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

Heej Musampa,

Ik zou nog een dag wachten de klantenservice weet ook geen raad met dit probleem.
  #36  
Oud 09-10-10, 13:54
jel jel is offline
• iOS 4.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 28
Standaard

Ik heb gebeld met de technische dienst van t-mobile en daar geven ze aan dat het probleem bekend is en zich voordoet bij een nummerport. Ik zou op de hoogte gehouden worden wanneer het probleem is opgelost.

Ik ben net overgegaan van Telfort naar t-mobile. De eerste maand werkte het prima, maar sinds de nummerport geen internet meer. Op het Apple forum stond iets over een te lange Apn naam.. Bij t- mobile zijn de apn instellingen niet zichtbaar, maar weet iemand wat die instellingen zijn?
  #37  
Oud 09-10-10, 18:53
Ideke Ideke is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard PDP-identiteit niet geaccepteerd

Is er iemand die wél internet heeft, onlangs is overgestapt van Telfort naar T-mobile en de upgrade naar firmware 4.1 heeft uitgevoerd? Zo ja, dan ben ik heel benieuwd hoe hij/zij de instellingen heeft gedaan.

Verschillende opties die door T-Mobile zijn geadviseerd heb ik uitgeprobeerd. Zonder resultaat. Vandaag ben ik vandaag naar de dealer geweest. Deze heeft een aantal keren met T-Mobile gebeld. Uiteindelijk blijkt het een probleem met de server van T-Mobile te zijn. Deze gaat nog uit van APN (internet) instellingen. Deze kun je met 4.1 niet meer instellen, dus zal het VPN (?) moeten worden. Ze laten het weten wanneer het probleem is opgelost.

Laatst gewijzigd door WDS001; 09-10-10 om 18:56. Reden: [/B][/COLOR] codes weggehaald voor de leesbaarheid.
  #38  
Oud 10-10-10, 13:11
Musampa Musampa is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Heeft iemand alweer internet gekregen? Ik wacht nog steeds af en heb nog steeds geen internet...

ik kan niet eens op wi-fi, anders had ik wel apn changer app gedownload...
  #39  
Oud 10-10-10, 13:55
Musampa Musampa is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik ben net gebeld door T-Mobile, en ze zeiden dat het internet was blijven hangen omdat ik nummerbehoud had aangevraagd.

Hij zei dat dit simpel op te lossen was door alles opnieuw in te stellen, dus niet alleen netwerk, instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel alle instellingen.

geprobeerd, en nop, nog steeds geen internet.
ik zei dat meerdere mensen hetzelfde probleem heeft en hij zegt dat daar niks over bekend is.

wordt weer terugbellen
  #40  
Oud 10-10-10, 14:14
Ideke Ideke is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Zelf heb ik alle instellingen al tig keer opnieuw ingesteld. Ook zodanig dat ik alle inhoud gewist heb. En het klopt dus totaal niet, dat het probleem niet bekend is. Gisteren is er nog 2 keer over gebeld. En van de week heb ik zelf ook 2 keer gebeld.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: YouTube: kan niet inloggen, identiteit niet geaccepteerd hopla Muziek, foto & video 21 03-06-12 20:55
iPad 2 3G en vodafone simkaart (pdp identiteit niet geaccepteerd) Kaasschaaf iPad algemeen 15 12-05-11 00:25
PDP-identiteit niet geaccepteerd RowanF1 iPhone algemeen 4 10-05-11 17:30
Proximus: pdp identiteit niet geacepteerd Vincent82 iPad algemeen 7 31-10-10 13:31
Probleem apple store: identiteit niet geaccepteerd dkamhi iPhone Apps 29 08-05-09 00:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:19.