pdp identiteit niet geaccepteerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) probeer maar, werkt denk ik niet. Je moet je apn instellingen onder Instellingen/Algemeen/Netwerk/Mobile Datanetwerk invullen. Zoek op het forum of internet even naar de juiste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probeer maar, werkt denk ik niet.
Je moet je apn instellingen onder Instellingen/Algemeen/Netwerk/Mobile Datanetwerk invullen. Zoek op het forum of internet even naar de juiste instellingen het bovenstaande kan niet met firmware 4.1 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde. Na overzetten van het nummer langen tijd in de rij bij helpdesk Tmobile .... maar ook geen oplossing.
|
|
|||
|
|||
PDP-identiteit niet geaccepteerd
Hetzelfde probleem. Ik was zo blij met mijn Iphone 4, maar dit is toch wel héél vervelend. Ik hoor het graag wanneer er een oplossing is.
|
|
|||
|
|||
niet gelukt inderdaad!
misschien moet je een paar dagen wachten ofzo? een vriendin van mij moest 2 dagen wachten om weer internet te krijgen na haar nummer over te zetten.( dat was wel op een bb) zijn er ook mensen die al meerdere dagen wachten? |
|
|||
|
|||
Ja wacht al 2 dagen zonder resultaat "PDP-identiteit niet herkent. T-Mobile kan mij ook niet helpen ben zelfs in de winkel geweest.
|
|
|||
|
|||
Ik wacht nu ook al 2 dagen. ben gister ook naar t-mobile store geweest en hun wisten ook geen oplossing inderdaad.. t enige wat ie zij is dat ik een paar dagen moest wachten..
ik ga vanmiddag nog een keer naar de klanten serves bellen. ze moeten dit proleem echt snel oplossen want ik heb het onderhand spuugzat. |
|
|||
|
|||
hallo
ik heb ook hetzelfde probleem. mijn nummer is ook op 6-10 overgezet van telfort naar T-mobile. voor de verzetting had ik gewoon 3G op mijn iphone, maar na het overzetten heb ik ook die PDP fout. ik ben al naar de mac store geweest (daar heb ik hem gekocht) en de technische dienst had er naar gekeken maar zij konden het ook niet vinden. ik hoop dat hier snel een oplossing voor gevonden word |
|
|||
|
|||
Ja, heb dus precies het zelfde, ik ga het nog tot na het weekeinde afwachten, daarna, moeten ze hem volgens de t-mobile medewerker van de winkel vervangen met een ander toestel. Rare oplossing wat mijn toestel werkt gewoon.
|
|
|||
|
|||
Probleem is opgelost ik kan sinds zonnet weer mobiel internetten. Ging vanzelf.
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb hetzelfde probleem, mijn nummer is overgezet van Telfort naar T-mobile.. En herstellen via de netwerkinstellingen of iTunes helpt niet.
De klantenservice vertelde mij vanochtend dat dit probleem waarschijnlijk veroorzaakt wordt door de simkaart, ze sturen nu een nieuwe op en dan zou het probleem verholpen moeten zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij is het na 2 dagen vanzelf opgelost na mijn probleem gemeld te hebben. |
|
|||
|
|||
dit iets?
|
|
|||
|
|||
Mijne doet het weer! je moet dus gewoon eventjes gedult hebben! . Alles doet t weer perfect!
|
|
|||
|
|||
HEEL apart vind ik dit hoor, mijn nummer is OOK omgezet op 6-10, en toevallig heb ik ook geen internet... heb het alleen nog niet gemeld bij t-mobile, het is nu wel 2 dagen later dus zal het probleem zichzelf oplossen of moet ik toch nog even contact opnemen zodat er actie wordt ondernomen door T-Mobile.
mvg Musampa |
|
|||
|
|||
Heej Musampa,
Ik zou nog een dag wachten de klantenservice weet ook geen raad met dit probleem. |
|
|||
|
|||
Ik heb gebeld met de technische dienst van t-mobile en daar geven ze aan dat het probleem bekend is en zich voordoet bij een nummerport. Ik zou op de hoogte gehouden worden wanneer het probleem is opgelost.
Ik ben net overgegaan van Telfort naar t-mobile. De eerste maand werkte het prima, maar sinds de nummerport geen internet meer. Op het Apple forum stond iets over een te lange Apn naam.. Bij t- mobile zijn de apn instellingen niet zichtbaar, maar weet iemand wat die instellingen zijn? |
|
|||
|
|||
PDP-identiteit niet geaccepteerd
Is er iemand die wél internet heeft, onlangs is overgestapt van Telfort naar T-mobile en de upgrade naar firmware 4.1 heeft uitgevoerd? Zo ja, dan ben ik heel benieuwd hoe hij/zij de instellingen heeft gedaan.
Verschillende opties die door T-Mobile zijn geadviseerd heb ik uitgeprobeerd. Zonder resultaat. Vandaag ben ik vandaag naar de dealer geweest. Deze heeft een aantal keren met T-Mobile gebeld. Uiteindelijk blijkt het een probleem met de server van T-Mobile te zijn. Deze gaat nog uit van APN (internet) instellingen. Deze kun je met 4.1 niet meer instellen, dus zal het VPN (?) moeten worden. Ze laten het weten wanneer het probleem is opgelost. Laatst gewijzigd door WDS001; 09-10-10 om 18:56. Reden: [/B][/COLOR] codes weggehaald voor de leesbaarheid. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand alweer internet gekregen? Ik wacht nog steeds af en heb nog steeds geen internet...
ik kan niet eens op wi-fi, anders had ik wel apn changer app gedownload... |
|
|||
|
|||
Ik ben net gebeld door T-Mobile, en ze zeiden dat het internet was blijven hangen omdat ik nummerbehoud had aangevraagd.
Hij zei dat dit simpel op te lossen was door alles opnieuw in te stellen, dus niet alleen netwerk, instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel alle instellingen. geprobeerd, en nop, nog steeds geen internet. ik zei dat meerdere mensen hetzelfde probleem heeft en hij zegt dat daar niks over bekend is. wordt weer terugbellen |
|
|||
|
|||
Zelf heb ik alle instellingen al tig keer opnieuw ingesteld. Ook zodanig dat ik alle inhoud gewist heb. En het klopt dus totaal niet, dat het probleem niet bekend is. Gisteren is er nog 2 keer over gebeld. En van de week heb ik zelf ook 2 keer gebeld.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: YouTube: kan niet inloggen, identiteit niet geaccepteerd | hopla | Muziek, foto & video | 21 | 03-06-12 20:55 |
iPad 2 3G en vodafone simkaart (pdp identiteit niet geaccepteerd) | Kaasschaaf | iPad algemeen | 15 | 12-05-11 00:25 |
PDP-identiteit niet geaccepteerd | RowanF1 | iPhone algemeen | 4 | 10-05-11 17:30 |
Proximus: pdp identiteit niet geacepteerd | Vincent82 | iPad algemeen | 7 | 31-10-10 13:31 |
Probleem apple store: identiteit niet geaccepteerd | dkamhi | iPhone Apps | 29 | 08-05-09 00:28 |
|
|