Nieuwste Iphone crasht mijn laptops! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat daar juist het probleem ligt, ik heb een webcam in mijn laptop geintegreerd en ik kreeg iedere keer het BSOD terwijl windows ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik denk dat daar juist het probleem ligt, ik heb een webcam in mijn laptop geintegreerd en ik kreeg iedere keer het BSOD terwijl windows een driver aan het laden was "Digital Still Camera" van de iphone.
Ik denk dus dat juist de drivers met elkaar conflicteren en dat je daarom dus de telefoon synchronisatie uit moet schakelen door de foto's te verwijderen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hmmnja zou kunnen als ie het ziet als camera dat ie em dan nogsteeds als schijftstation zou moeten installeren maar ag dat wordt wel weer gefixed
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Ik? nee...
Dan krijg je een antwoord dat het een bekend probleem is en dat er naar een oplossing word gezocht.....
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had exact hetzelfde probleem als Erik en bovenstaande link bleek bij mij inderdaad het euvel te zijn! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ipad crasht | boeke | iPad algemeen | 1 | 08-08-10 13:05 |
veency gedownload nu crasht mijn iPod | Batino | Jailbreak apps en thema's | 2 | 02-05-10 12:35 |
Windows: Hoe om te gaan met iTunes op 2 laptops | franc.winter | iTunes | 3 | 09-04-10 13:17 |
Help! Nieuwste update gedaan en nu doet mijn iphone 2G het niet meer!??? | Wollie85 | Archief | 2 | 18-06-09 20:49 |
Mijn iPhone crasht | BadSide | Jailbreak apps en thema's | 1 | 24-10-07 14:23 |
|
|