SMS werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Precies wat Spikes zegt, even de juiste sms-instellingen op je sim-kaart krijgen en dan moet het goed wezen. Mocht dit niet helpen, dan zal het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Precies wat Spikes zegt, even de juiste sms-instellingen op je sim-kaart krijgen en dan moet het goed wezen. Mocht dit niet helpen, dan zal het wel aan het bereik liggen denk ik? Succes ermee!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dus door gewoon de sim centrale bij te werken ga je kunnen verzenden? Zonder het unlock probleem?
K ga maandag even bij mobistar langs gaan en vragen of zei het kunnen doen want vanuit de iphone lukt het precies niet? |
|
|||
|
|||
ik heb de oplossing denk ik;
https://forum.iculture.nl/iphon....html#post3207 ik kan zonder een andere modificatie te doen smsen verzenden en ontvangen terwijl ik gisteren neit kon verzenden!!! dat voice mail commando is volgens mij de oorzaak, dat stelt wellicht je sim verkeerd in |
|
|||
|
|||
Citaat:
groet, Michel |
|
||||
|
||||
Dé Oplossing Voor Het Niet Werken Van Sms
Dit is de oplossing voor het probleem:
- Bel de het volgende nummer (afhankelijk van je provider): |
|
|||
|
|||
sms werkt weer!
Yoehoeeeeee... het werkt weer!
Mijn probleem was ontstaan inderdaad na geklooi met het codes om voicemail smsjes te kunnen ontvangen. Bleek ook dat ik een verkeerd servicenummer had ingesteld. Nu werkt alles weer en ontvang ik ook weer postbank smsjes. Voicemail smsjes nog niet, maar ben allang blij dat ik weer kan sturen. Grt, Rob |
|
|||
|
|||
Sms werkt niet
Hallo,
ik heb sinds kort een iphone op vodafone. Nu is mijn kpn hi abb. nog niet afgelopen en heb ik de sim van kpn er nog in. het probleem, ik kan wel sms ontvangen maar kan niet antwoorden en nieuwe smsen versturen werkt ook niet. het in een door gsm track unlock-te iphone, weet iemand hoe dit kan en hoe dit opgelost kan worden, zodat als ik op vodafone overga dit ook weer werkt. |
|
||||
|
||||
Je SMS service center nummer staat nog op vodafone je kan dit wijzigen met:
**5005*7672*nummer# "nummer" natuurlijk effe vervangen door het KPN HI sms center nummer.
|
||||
|
||||
Kpn Hi SMSC:
Code:
**5005*7672*+31653131313# |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Code:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Code:
**5005*7672*+316540881000# |
|
|||
|
|||
Ok dan heb ik dat in iedere geval,
ik heb het gedaan naar kpn maar hij det het nog steeds niet. hij zegt service succed alleen staat er ook servicecenteradres geen adres. test gedaan naar andere mobiel en het komt nog steeds niet aan. |
|
||||
|
||||
Wat geeft hij aan als je *#5005*7672# intoetst ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je heb dus blijkbaar geen SMS service nummer op je sim staan, dit verklaard dat je geen sms kunt verzenden.
Check eens op de HI pagina of het nummer klopt ... ooww wacht effe als je prepaid heb, dan moet je deze gebruiken: Code:
**5005*7672*+31653131314# |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb het nagekeken maar het 0653 13 13 13 nummer klopt wel en ik heb ook een abbonement, dus dit moet goed zijn. deze sim komt uit mijn nokia en als ik hem er weer in stom werkt het smsen wel. |
|
||||
|
||||
Op je Nokia zit dat nummer in het toestel, de iphone leest het van je SIM.
Wat je nog kan proberen is om eerst in te geven: Code:
##5005*7672# Code:
|
|||
|
|||
ook dit heb ik geprobeerd maar dit werkt ook niet.
het vreemde is ook dat de sms gewoon verstuurd wordt ik krijg geen melding dat iets is mislukt met de verzending. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms helper werkt niet? | kakbouter | Jailbreak apps en thema's | 6 | 07-02-11 13:23 |
Sms werkt niet meer | djurre | iPhone algemeen | 5 | 14-03-10 15:22 |
SMS werkt niet | Clemenza | iPhone algemeen | 4 | 30-07-09 16:28 |
Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet | Laura-Brink | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-06-08 18:16 |
sms werkt niet meer | sjoeii | Unlock [archief] | 6 | 12-02-08 20:04 |
|
|