Google Sync discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor diegene zonder mobile-me, Google Mobile | Sync for your iPhone Kan een paar dingen wat mobile-me ook kan nl: -Agenda -Contacten (-mail)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google Sync
Voor diegene zonder mobile-me,
Google Mobile | Sync for your iPhone Kan een paar dingen wat mobile-me ook kan nl: -Agenda -Contacten (-mail) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de exchange functie... geen extra software nodig en mijn contacten en agenda (van de iphone zelf) worden bijna live (paar seconde) bijgewerkt.
Thuis heb ik Thunderbird met Lightning en die synct dan ook automatisch met gmail. Zo heb ik waar ik wat ook aanpas, overal de updates. In mijn ogen veel handiger dan extra software installeren EDIT Oops, daar gaat het ook over Laatst gewijzigd door callous; 20-06-09 om 14:09. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee hoe dit zit met roaming? Ik zit er namelijk over te denken om ook mijn contacten met Google Sync te synchroniseren, maar als je dan in het buitenland bent, wordt er dan ook gesynchroniseert? Ook als je 3g roaming uit hebt staan?
|
|
|||
|
|||
Als je roaming uit heb staan bij instellingen dan wordt er niet geroamd en dus niet gesynct. Tenzij je een Wi-Fi connectie hebt oid.
|
|
|||
|
|||
ok thanks voor het antwoord
|
|
||||
|
||||
Ik heb google calendar, deze synct met m'n outlook en via iTunes wordt dan ook weer m'n iPhone geupdate (en vice versa).
Nu had ik vanmiddag dus gevolgd wat er beschreven staat in jouw link, en dan heb ik ineens 2 verschillende agenda's. Tenminste, er staat wel hetzelfde in, maar ze hebben een ander kleurtje. Ik ben nu weer terug naar af en heb dat weer verwijderd. Wat kan ik nu het beste doen om gewoon één agenda te hebben, want op zich is het principe wel erg handig.... |
|
|||
|
|||
Of alleen met google syncen of alleen met outlook, dat zou het probleem op moeten lossen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google Chrome sync | SirYoshi | Jailbreak apps en thema's | 0 | 31-03-11 03:10 |
Google Calendar sync | Ketsjap | iPhone algemeen | 1 | 19-11-10 13:00 |
Sync with Google | Daniel2929 | iPhone algemeen | 1 | 22-07-10 22:55 |
Google Sync Outage | aidacra | iPhone algemeen | 0 | 02-07-09 20:28 |
OSX 3.0 - google sync | DickB | iPhone algemeen | 3 | 21-06-09 22:21 |
|
|