De iphone is behoorlijk traag geworden na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik heb uiteraard gisteravond mijn iphone ge-updated naar 3.0. Tethering heb ik ook werkend gekregen ( t-mobile ) maar het eerste wat mij deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De iphone is behoorlijk traag geworden na update
Ook ik heb uiteraard gisteravond mijn iphone ge-updated naar 3.0. Tethering heb ik ook werkend gekregen ( t-mobile ) maar het eerste wat mij deze ochtend opvalt is de traagheid waar alles mee werkt. Ik bedoel dan tethering ( laptop ) en safari op de iphone. Ook de app store is via de iphone traag te bereiken.Tot gisteren had ik 3.0 GM geinstalleerd en toen werkte het allemaal snel genoeg. Is dit te wijten aan overbelasting van het netwerk? Of is er iets loos? Zijn er mensen met dezelfde problemen en ervaringen. Ik hoop eigenlijk dat het gewoon overbelasting is want dan lost het vanzelf weer op.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na Jailbreak Iphone langzaam / traag geworden | prashant | Jailbreak apps en thema's | 9 | 12-05-11 10:53 |
Iphone traag geworden! | tuningboy | iPhone algemeen | 2 | 30-12-10 21:09 |
iPod Touch zeer traag na update IOS 4.0.2 | jordywos | iPhone algemeen | 1 | 21-08-10 13:58 |
3G na update OS3 erg traag | desmodus | iPhone algemeen | 2 | 09-07-09 18:06 |
Installer valt uit en update traag | topke | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-01-08 13:47 |
|
|