//

De iphone is behoorlijk traag geworden na update

De iphone is behoorlijk traag geworden na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik heb uiteraard gisteravond mijn iphone ge-updated naar 3.0. Tethering heb ik ook werkend gekregen ( t-mobile ) maar het eerste wat mij deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-09, 11:51
turbotuur turbotuur is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Question De iphone is behoorlijk traag geworden na update

Ook ik heb uiteraard gisteravond mijn iphone ge-updated naar 3.0. Tethering heb ik ook werkend gekregen ( t-mobile ) maar het eerste wat mij deze ochtend opvalt is de traagheid waar alles mee werkt. Ik bedoel dan tethering ( laptop ) en safari op de iphone. Ook de app store is via de iphone traag te bereiken.Tot gisteren had ik 3.0 GM geinstalleerd en toen werkte het allemaal snel genoeg. Is dit te wijten aan overbelasting van het netwerk? Of is er iets loos? Zijn er mensen met dezelfde problemen en ervaringen. Ik hoop eigenlijk dat het gewoon overbelasting is want dan lost het vanzelf weer op.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na Jailbreak Iphone langzaam / traag geworden prashant Jailbreak apps en thema's 9 12-05-11 10:53
Iphone traag geworden! tuningboy iPhone algemeen 2 30-12-10 21:09
iPod Touch zeer traag na update IOS 4.0.2 jordywos iPhone algemeen 1 21-08-10 13:58
3G na update OS3 erg traag desmodus iPhone algemeen 2 09-07-09 18:06
Installer valt uit en update traag topke Jailbreak apps en thema's 2 27-01-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.