Push notificatie E-mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om een soort smsjes te krijgen wanneer je een nieuwe email krijgt met behulp van Push?? En wie weet wanneer Beejive geupdate ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Push notificatie E-mail
Is het mogelijk om een soort smsjes te krijgen wanneer je een nieuwe email krijgt met behulp van Push??
En wie weet wanneer Beejive geupdate wordt om Push te ondersteunen?? Gr David
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je bedoelt een ballonnetje op je email icoon ? Dat is al van in het begin zo.
|
|
|||
|
|||
Dat is een badge. Hij bedoelt een push notificatie. Ik was er ook van onder de indruk dat dit zou komen met 3.0... Iemand die meer weet hierover?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat dat niet mogelijk is..
Misschien later |
|
|||
|
|||
dit zou erg handig zijn! cross fingers
|
|
||||
|
||||
Als je Gmail hebt kan het met GPush of GPushmail.
|
|
|||
|
|||
oke bedankt! niets voor hotmail mogelijk?
en weetje ook of het voor microsoft outlook mogelijk is? |
|
|||
|
|||
Je kunt met een trucje Hotmail doorsturen naar Gmail, doe ik ook. Moet je even op het forum zoeken hoe, je meldt je aan voor Hotmails SMSdienst en meldt je dan weer af, dan kan het.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb maar Mail Notifier aangeschaft, die ondersteunt gmail, aol en hotmail. En werkt prima tot nu toe.
Laatst gewijzigd door WDS001; 06-11-09 om 13:23. Reden: geen reactie's uitlokken aub! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push Notificatie Systeem *HELP* | Martijnie | iPhone Apps | 2 | 27-04-11 11:36 |
Push notificatie bij nieuwe mail exchange ? | greenbeauty | iPhone Apps | 0 | 21-03-11 21:31 |
Push Notificatie - Systeem *HELP* | Martijnie | iPhone Apps | 0 | 24-01-11 17:47 |
geen push notificatie voor native mail app ? | neo387 | iPhone Apps | 1 | 27-09-10 20:59 |
Push Notificatie OS 3.0 GM | Rene3g | iPhone algemeen | 8 | 22-06-09 10:49 |
|
|