Versneld afspelen Podcast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb verschillende podcasts op mijn Iphone 3GS staan maar als ik ze wil afspelen dan worden ze versneld afgespeeld. de muziek uit de afspeellijst worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Versneld afspelen Podcast
heb verschillende podcasts op mijn Iphone 3GS staan maar als ik ze wil afspelen dan worden ze versneld afgespeeld. de muziek uit de afspeellijst worden wel normaal afgespeeld.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als jij je podcast afspeelt zie je links een envelop (afbeelding) en rechts een teken 1x of 2x net onder het afspeeltijd. Hiermee kan je 1x touchen of 2x waarschijnlijk staat ie bij jou 2x want dan speelt ie het versneld af .
Benny |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: iphone slaat op hol, muziek versneld+ random voicecontrol | abdallahjohn | Muziek, foto & video | 5 | 29-08-10 03:16 |
Muziek: iPhone 3G muziek speelt plots versneld af | BigFurryMonster | Muziek, foto & video | 4 | 15-08-10 14:51 |
Muziek: iphone gelockt toch versneld afspelen | stormgeist | Muziek, foto & video | 2 | 30-12-09 10:39 |
Muziek: podcast | teunis | Muziek, foto & video | 0 | 11-11-07 20:43 |
|
|