"name it" op OS 3.0...... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb laatst mijn telefoon geupdate naar 3.0 maar ik heb nog steeds mijn naam op de plek waar de naam van de provider moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"name it" op OS 3.0......
ik heb laatst mijn telefoon geupdate naar 3.0 maar ik heb nog steeds mijn naam op de plek waar de naam van de provider moet staan.. heel raar..heeft niemand anders dit?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
waarschijnlijk overblijfselen van je jailbreak, net als bijv het Persentage van je batterij naast je batterij.
|
|
||||
|
||||
Dan moet je gaan Herstellen, niet Updaten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|