Iphone nano ???? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ff een vraag ik denk dat het een kloon is maar een gast op school hit dus een iphone en dat ding is echt zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone nano ????
Ff een vraag ik denk dat het een kloon is maar een gast op school hit dus een iphone en dat ding is echt zo klein als k weet niet wat. Ik heb de achterkant gecheckt staat iphone enzo op made in Austria enzo
Ik heb het scherm gecheckt werkt zoals bij een normale iphone ligte aanraking je hoeft niet te drukken enzo werkt niet met een stylis. Zelf het menu is echt zoals bij mijn grote iphone. Enige verandering is dat de achterkant oranje is. Nu mijn vraag bestaat die iphone nano echt of is het gewoon 1 verdome goede kloon ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het is een kloon.
|
|
|||
|
|||
kloon ja er zijn geen kleine iPhones, maar ik zou hem wel eens willen zien, niemand een foto?
Ook het os lijkt me interessant om te zien. iPhones zijn trouwens niet made in Austria |
|
|||
|
|||
http://www.ciscam-china.com/products... iphone&pid=65
Kijk en zoek hier maar eens... kosten bijna niets Laatst gewijzigd door erjee123; 25-06-09 om 15:07. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Made in China iPhone Nano | Zero | Koopinformatie Rest van de wereld | 3 | 07-10-09 00:32 |
iPhone vs iPod nano camera | S¡mon | iPhone algemeen | 1 | 12-09-09 23:11 |
iphone nano forum | kuradius | Archief | 23 | 26-06-09 22:16 |
iphone nano | Dani1 | Archief | 23 | 18-09-08 10:12 |
|
|