//

Iphone 3G S Jailbreaker

Iphone 3G S Jailbreaker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) aangezien ik niet wist of ik hem in het 3G gedeelte moest plaatsen of niet, doe ik het maar hier, aangezien het ook een beetje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-09, 19:03
Raxious Raxious is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 32
Standaard Iphone 3G S Jailbreaker

aangezien ik niet wist of ik hem in het 3G gedeelte moest plaatsen of niet, doe ik het maar hier, aangezien het ook een beetje een algemene vraag is.

als je de telefoon jailbreakt, verloopt dan ook meteen je garantie of niet? bij Unlocken snap ik, maar bij Jailbreaken doe je toch niets bijzonders? want mij lijkt dat als je de firmware weer update je ook je jailbreak kwijt bent?

iemand hier ervaring mee? ga mogelijk 3G S met abbo halen, maar wil wel weten hoe het met jailbreaken is. en of dat de 3G S uberhaupt te jailbreaken is.

mvd,
Rax
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alsjeblieft help me om jailbreaker te installeren alo-b Unlock [archief] 20 17-12-07 07:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.