Geen volumeteken na 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik os 3.0 erop heb gezet, zie ik in mijn statusbalk het icoontje niet meer staan als het geluid uit staat... Was dit bekent?? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen volumeteken na 3.0
Nadat ik os 3.0 erop heb gezet, zie ik in mijn statusbalk het icoontje niet meer staan als het geluid uit staat...
Was dit bekent?? Robbie Laatst gewijzigd door RobbievanZomeren; 20-06-09 om 02:28. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee ik bedoel gewoon het schakelaartje aan de linker kant van de iPhone , boven de volume knoppen! Als je die omschakelde naar stil, kwam er een tekentje naast de batterij op de statusbar!
|
|
||||
|
||||
Dat was omdat je waarschijnlijk met een jailbreak Status Notifier oid gedownload had.
Nu je geen jailbreak meer hebt is dat weg.. Standaard staat er niets in de statusbalk! |
|
|||
|
|||
Maar ik weet 100% zeker dat ik het voor Jailbreak ook al had!
|
|
||||
|
||||
Dan had jij toch een zéér unieke iPhone
|
|
|||
|
|||
Ooh......
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? | atQuest | Unlock [archief] | 83 | 23-01-09 19:55 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | neubauerf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-08-08 15:56 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | eekamouse | Unlock [archief] | 25 | 03-02-08 19:06 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|