iPhone blijft zelf sms'en...? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Lijkt erop dat mijn iPhone 'haunted' is. Ik ben vandaag flink aan het klooien geweest om MMS te activeren en uiteindelijk lukte dat. Echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone blijft zelf sms'en...?
Hallo,
Lijkt erop dat mijn iPhone 'haunted' is. Ik ben vandaag flink aan het klooien geweest om MMS te activeren en uiteindelijk lukte dat. Echter stuur ik mij pa vanavond een sms, krijg antwoord, leg de telefoon vervolgens aan de PC (opladen) en inmiddels heeft ie, geheelop eigen initiatief, datzelfde sms bericht nog 5x (!) verzonden.... Iemand ervaring hiermee? Kan aardig in de papieren gaan lopen zo namelijk! Ik hoor het graag vabn jullie! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zelf iPhone 3G herstellen | Runaque | iPhone algemeen | 19 | 24-11-10 18:10 |
Lockscreen blijft branden na ontvangen SMS | job002 | iPhone algemeen | 4 | 23-01-10 15:56 |
SMS-INBOX blijft een inkomend bericht aangeven... | vy_k | Archief | 1 | 02-05-09 16:55 |
Niewe SMS blijft op springboard staan | Stoffel | Archief | 1 | 13-02-09 21:47 |
Kan geen sms van Orange zelf ontvangen? | Bossy | Overige providers Nederland | 1 | 06-02-08 15:05 |
|
|