IPhone 2g met FW 1.1.4 - hoe kan ik het best naar FW 3.0? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een eerste generatie unlockte IPhone, met FW 1.1.4 Wat is de beste en makkelijkste manier om naar FW 3.0 te gaan? Eerst upgraden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPhone 2g met FW 1.1.4 - hoe kan ik het best naar FW 3.0?
Ik heb een eerste generatie unlockte IPhone, met FW 1.1.4
Wat is de beste en makkelijkste manier om naar FW 3.0 te gaan? Eerst upgraden naar 2.2? (en zo ja, wat is de makkelijkste manier om dit te doen) of zou het goed moeten gaan als ik meteen naar FW 3.0 ga? tnx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon itunes hem laten updaten naar 3.0
Redsn0w gebruiken voor activatie en unlock en klaar.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Upgrade 1.1.4 naar 3.0
kijk op iClarified - Apple News and Tutorials en kies de optie jailbreak iphone 3.0 voor windows (er is ook een mac versie beschikbaar). Jij zal moeten kiezen voor iPhone 2G. Alles staat uitgeschreven, met de bijbehorende plaatjes!
Let wel op dat je bovenaan de uitleg kiest voor tutorial iPhone 2G. Hier kom je door op het woordje HERE te klikken. Staat in het eerste stukje tekst. Je moet dan 4 bestanden downloaden en in een apart mapje op je computer plaatsen. De rest wijst zich vanzelf! Succes Laatst gewijzigd door Mismanaged; 21-06-09 om 20:50. |
|
|||
|
|||
Wat ArB zegt, redsn0w ( Dev-Team Blog - redsn0w in june ) wijst zichzelf veder wel!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik mijn Iphone 3G 4.0 terugzetten naar 3.1.3. met behoud van smsjes ? | Pkiers | iPhone algemeen | 41 | 23-07-12 17:38 |
iPhone: Hoe kan ik mijn iphone het best updaten naar 4.2.1 | jonathan1993 | Jailbreak | 3 | 03-01-11 23:39 |
iPhone: Hoe het beste 2G met fw 3.0 naar 3.1.3 brengen? | ABKtje | Jailbreak | 6 | 03-10-10 10:52 |
iPhone: Upgrade naar 2.0, hoe zit het met telefoongegevens | basboy | Jailbreak | 1 | 18-08-08 16:02 |
Hoe gek kan het zijn | nighttrain | Chat en geruchten | 1 | 02-08-08 19:43 |
|
|