Meer dan 10 sms'en in 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist op goede hoop de applicatie iSMSpro geïnstalleerd omdat ik graag makkelijk meerdere gebruikers / kennissen / contacten willen sms'en, maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meer dan 10 sms'en in 3.0
Hallo,
Ik heb zojuist op goede hoop de applicatie iSMSpro geïnstalleerd omdat ik graag makkelijk meerdere gebruikers / kennissen / contacten willen sms'en, maar ik krijg dit gewoonweg niet voor elkaar. Heeft de IPHONE een restrictie qua max. aantal contacten dat je gelijk kunt sms'en? Kan ik dit met iSMS wel uitvoeren? Of hebben jullie andere voorstellen? Heb net een nieuw nummer en wil een stuk of 50 man in één keer sms'en met de melding 'hey dit is mijn nieuwe nummer....', je kent het wel. Iemand suggesties of voorstellen? Kan ik dit makkelijker doen? Alvast dank!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
naar meerdere contacten sturen gaat toch standaard ook met de gewone OS?
|
|
||||
|
||||
Ja, dat gaat maar misschien niet naar 50???
|
|||
|
|||
Inderdaad, bij maximaal 8 personen kan ik niet MEER personen aanklikken, alleen veranderen, lijkt alsof er naar maximaal 8 personen tegelijk gesmst kan worden.
Vandaar ook mijn vraag of ik naar meerdere mensen kan sms'en, misschien is 50 ietswat aan de hoge kant qua aantal, maar stel: 20 mensen. Hoe kan ik dat fixen? |
|
||||
|
||||
De tijd dat je ernaar zoekt had je al kunnen spenderen aan versturen per 8.... niet?
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad, zéér scherp opgevat, ha ha.
Maar nee, poging tot helpen mislukt. Mijn vraag is aardig duidelijk, nietwaar? |
|
||||
|
||||
ik heb nu even geprobeerd en zit al aan 10
|
|
|||
|
|||
Probeer 11 eens
|
|
|||
|
|||
ik zat aan 18 toen ben ik gestopt.. raar dat het niet bij jou lukt
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, bij de 10 wordt mijn laatste contact blauw en verdwijnt het toevoeg-kruisje
|
|
||||
|
||||
klik dan op de plaats waar je normaal zou bijvoegen ( de witte strook)
|
|
|||
|
|||
Doe ik, werkt niet :S.
|
|
|||
|
|||
Erg vreemd op de normale Iphone 3G met OS 3.0 kan ik zonder problemen over de 20 personen toevoegen. Ik moet alleen wel oppassen dat MMS uit staat als ik dit doe, anders gaat hij de mensen een mmsje sturen.
Ik snap niet waarom het bij jou niet lukt na de 10. |
|
||||
|
||||
Bij mij verdwijnt dat blauwe plusje ook steeds, maar hij komt wel terug...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat max van 10 klopt dus niet....
|
|
|||
|
|||
Bij mij wel, ná de 10 kan ik niks meer toevoegen, toeval? Of wat?
Laatst gewijzigd door RATBORG; 25-06-09 om 20:24. Reden: EDIT-knop gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
Ik laat m nog even open
Wel verplaatst naar Ervaringen en de topic-titel aangepast, nu het probleem verholpen is.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meer dan infinity blade | jailbreakme | iPhone Apps | 7 | 17-02-11 21:46 |
Meer dan 10MB downloaden | Pdeb1993 | iPhone algemeen | 2 | 02-12-09 15:40 |
Sms naar meer dan 2 ontvangers | belgiumiphone | iPhone algemeen | 2 | 26-11-09 15:55 |
Onder 2.0, mag je dan meer dan 1000 contacten hebben? | rrustema | iPhone algemeen | 2 | 12-07-08 18:12 |
Meer dan 5 iPhones kopen? | MacLover23 | Koopinformatie Nederland | 11 | 25-04-08 01:04 |
|
|