Limiet van applicaties overgaan met Categories discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Kun je het limiet van 148 applicaties overschrijden met Categories? Het limiet is toch gewoon een questie van niet genoeg ruimte hebben? Je kunt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Limiet van applicaties overgaan met Categories
Hee,
Kun je het limiet van 148 applicaties overschrijden met Categories? Het limiet is toch gewoon een questie van niet genoeg ruimte hebben? Je kunt al een aantal applicaties meer krijgen met de FCSB-hack. Ik vroeg me af of je dus met Categories mappen aanmaken waar je applicaties inzet? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan ook via SBSettings nog via poof een aantal iconen weghalen die je nooit gebruikt, maar ook niet weg kan of wil doen. Ik heb bijvoorbeeld de standaard aandelen en weather applicaties weggedaan en ook MiM en LogoMe. Als ik die wil gebruiken, tover ik ze gewoon terug.
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb een probleempje met Categories: als ik het installeer komt er niets op mijn SB, ook niet als ik het eens verwijder en opnieuw installeer of als ik op Reinstall druk. Ben van plan hem te herstellen en vanaf 0 te beginnen als er geen reacties op komen.
|
|
||||
|
||||
Doe eens zoeken met spotlight, kijken of hij er wel goed opgezet is.....
Of staat hij toevallig op je tweede springboard???? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja, je tweede pagina....
|
|
||||
|
||||
Nopes, staat ie ook niet. En ook niet op de derde...
|
|
||||
|
||||
Das wel heel vaag...
Maar spotlight kon hem dus ook niet vinden??? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Duur van "overgaan" iphone | herk0039 | iPhone algemeen | 2 | 27-10-10 11:35 |
Categories: organiseer je geïnstalleerde applicaties in mappen [Cydia] | samtje | Jailbreak apps en thema's | 166 | 29-01-10 18:36 |
Limiet bereikt met onbeperkt internet... | InternetRebel | Odido (T-Mobile) | 13 | 26-01-09 14:45 |
|
|