Duur van "overgaan" iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand voor mij een tip om de duur van de beltonen te verlengen, dit van een iphone3G versie 4.1 (van een familielid)? Dit is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Duur van "overgaan" iphone
Heeft iemand voor mij een tip om de duur van de beltonen te verlengen, dit van een iphone3G versie 4.1 (van een familielid)? Dit is hinderlijk kort!
By the way, ik wil geen jailbreak uit voeren! BVD Marian |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft dat niet ook te maken met hoe snel je je doorschakelt naar voicemail? Instellingen bij je provider?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone woordenboek maakt van "the" -> "THE" | Jewcookie | Archief | 1 | 11-05-11 16:21 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|