Fout in iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had net dus een screenshot op de iPhone gemaakt omdat ik in een ander topic deze wou laten zien. Ik wou een screenshot laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fout in iPhone 3GS
Ik had net dus een screenshot op de iPhone gemaakt omdat ik in een ander topic deze wou laten zien. Ik wou een screenshot laten zien van dat "wit op zwart" (dus witte tekst, zwarte achtergrond).
Gek genoeg gebeurd dat dus niet, volgens mij veranderen ze gewoon iets aan de kleuren. Dit moest die wit-op-zwart foto zijn: Zoals je ziet, wit-op-zwart staat aan. Gek, toch? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, als je er een 'foto' van maakt komt deze naar voren in zijn originele kleuren. Raar maar waar.
|
|||
|
|||
Datzelfde heb je ook in MacOS X Leopard. Kennelijk is het dus gewoon iets wat ze eroverheen leggen zodat het voor jou als user anders lijkt.
|
|
||||
|
||||
Lijkt me dat dat zo bedoeld is, dus geen fout.
|
|
||||
|
||||
Het is logisch dat ze de kleuren gewoon anders interpretteren, anders heb je twee keer zoveel afbeeldingen nodig!
En wat imario zegt, het zal geen fout zijn dat de screenshot anders is |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs, waterschade plus fout 1002, second opinion? | Tim12342 | iPhone algemeen | 0 | 14-01-11 23:20 |
iPhone: iPhone 3GS Bootrom fout | Sandro95 | Jailbreak | 0 | 24-09-10 15:43 |
-20 fout sync iphone 3gs itunes | lvddoel | iTunes | 13 | 15-08-10 16:14 |
Windows: iphone 3GS itunes fout melding (0xE800000A) | sahin14755 | iTunes | 2 | 02-03-10 04:02 |
iPhone 3gs blijft hangen na update 3.1 (fout ) | alikarakas | iPhone algemeen | 13 | 11-09-09 12:28 |
|
|