scherm blijft donker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb bij me iphone 3GS regelmatig dat asl die een tijdje (paar uur) in stand-by heeft gestaan, het scherm donker blijft als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
scherm blijft donker
Hoi,
Ik heb bij me iphone 3GS regelmatig dat asl die een tijdje (paar uur) in stand-by heeft gestaan, het scherm donker blijft als ik unlock enso. Moet dan eerst naar instellingen, helderheid en daar ff aanraken en dan is t scherm weer goed. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien past ie automatisch aan, aan omgevingslicht? Kun je uitschakelen..
|
|
|||
|
|||
Je gebruikt geen hoesje of iets dergelijks?
|
|
|||
|
|||
Nee ik gebruik geen hoesje en automatisch aanpassen staat uit, daarnaast staat die ook nog gewoon halverwege als ik naar helderheid ga...moet t daar ff aantikken en dan doetie t gewoon weer.
Zou dit een hardware probleem zijn of zou t met een restore misschien op te lossen zijn? Had de iPhone zaterdag ontvangen (besteld via een webshop), toen gewoon gesynct met iTunes, geen restore uitgevoerd. |
|
|||
|
|||
Ik denk een softwareprobleem, lijkt me sterk dat het een hardwareprobleem is eigenlijk (niet 100% uitgesloten, maar toch). Zou dus even de firmware terugzetten en dan geen backup terugzetten voordat je kijkt of het is opgelost.
|
|
|||
|
|||
Nou net een complete restore uitgevoerd, geen reservekopie terug gezet. Nu maar kijken of het probleem hiermee opgelost is
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
donker scherm na regen | lschutrups | iPhone algemeen | 2 | 31-03-11 13:43 |
scherm blijft donker na waterschade | efwe | iPhone algemeen | 0 | 12-10-10 23:49 |
Donker scherm | xynta | iPhone algemeen | 2 | 12-08-10 07:43 |
iphone donker scherm? | apler | iPhone algemeen | 6 | 21-02-10 15:08 |
3GS: scherm donker | Arjen_R | iPhone algemeen | 13 | 23-07-09 13:32 |
|
|